به گزارش ایرنا سرگرد پاسدار محمد فاطمی نسب روز پنجشنبه در جمع علما، روحانیون، هیات امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان درمیان به مناسبت هفته بسیج افزود: کشور از نظر اقتصادی و فرهنگی نیازمند حرکتی نو، جدید و گسترده است که این حرکت عظیم با مدیریت بسیجی و انقلابی امکان پذیر است.
وی بیان کرد: امروز بسیج به یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی تبدیل شده که نمونه آن در هیچ کجای دنیا تکرار نشده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی امام راحل بسیج را ذخیره استراتژیک کشور نامید و این ویژگی با مدیریت مقام معظم رهبری در این سال حفظ شد و به یک الگو برای داخل و خارج تبدیل شده است.
وی افزود: بسیج بزرگترین امید برای دوستان انقلاب اسلامی چه داخل و چه در کشورهای اسلامی منطقه است و به همین دلیل است که امام راحل فرمودند وقتی فرهنگ بسیج در یک کشور طنین انداز شود از طمع دشمنان دور می ماند.
فاطمی نسب اظهار داشت: بسیج که دیروز در لباس رزم به کشور خدمت می کرد، در دوران پس از جنگ در قالب سازندگی و امروز در جنگ نرم و تحریم اقتصادی علاوه بر تداوم اقدامات سازندگی خود با رویکردی علمی و فرهنگی وارد عرصه کارزار شده است.
وی گفت: گذشت زمان و مواجهه موفق بسیج با بحران ها، فتنه ها و چالش های مختلف، درستی معجزه بودن تاسیس این نهاد مقدس و ذخیره انقلاب اسلامی را نشان داد و انقلاب اسلامی توانست با عبور از گردنه‌های سخت به افتخارات امروز برسد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان افزود: دشمنان انقلاب بعد از خروج از توافق هسته‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که با تغییر راهبرد مقابله با کشورمان از حوزه تقابل و هماوردی سخت و نیمه سخت، به دنبال تاثیرگذاری و نفوذ در باورها، رفتارها و در نهایت ساختارهای نظام جمهوری اسلامی ایران به بهانه مذاکره باشند که بسیج جایگاه ویژه ای در این سناریو پیدا می کند.
وی گفت: هم از حیث این که نهاد بسیج و بسیجیان عزیز به عنوان یکی از آماج نفوذ هستند و هم از این لحاظ که بسیجیان وفادارترین و پا به رکاب ترین نیروهای انقلاب است و وظیفه دفع و رفع نفوذ و مقابله با نفوذگر را به عهده دارند.
7556* 3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.