سردار«علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه همراه با معاون هماهنگ کننده ناجا و در دیدار با جمعی از کارکنان انتظامی استان کرمانشاه که در جریان ناآرامی های هفته گذشته، مصدوم شده بودند، اظهار داشت: در این ناآرامی ها عده ای از اشرار با سوء استفاده از مطالبه گری مردم دست به اغتشاش و ناامنی زدند.

وی افزود: این افراد با تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به مراکز دولتی و حتی شخصی مردم و ایجاد هرج و مرج به دنبال تحقق خواسته های دشمنان بودند که با حضور به موقع پلیس و نیروهای بسیجی در صحنه، خیلی زود آتش این ناآرامی ها خاموش شد.

سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس پس از ختم غائله درگیری ها و اغتشاشات خیابانی، به شناسایی عوامل اصلی این ناآرامی ها پرداخت و موفق شده تاکنون بسیاری از سردسته های عوامل اغتشاش را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: پلیس هدفی جز ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان ندارد و تک تک همکاران ما نیز در جریان غائله اخیر همین موضوع را دنبال می کردند.

وی ادامه داد: با همت تک تک همکاران آرامش خیلی زود به شهر کرمانشاه و دیگر شهرهای درگیر استان بازگشت و عملا اغتشاشگران نتوانستند به هیچ کدام از اهداف و برنامه های موردنظر خود برسند.
سردار جاویدان یادآوری کرد: اقتدار پلیس در مواجهه با آشوبگران بار دیگر صابت کرد ماموران پلیس با جان و دل برای امنیت کشور تلاش می کنند و در این راستا نیز شهدایی مانند شهید «ایرج جواهری» تقدیم کردند.

در این دیدارها، کارکنان مصدوم انتظامی استان نیز با ابراز خرسندی از حضور سردار نوری نژاد، جانبازی در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را افتخاری بزرگ برای خود برشمردند.

این افراد همچنین با تاکید بر اینکه سربازی ولایت را افتخار خود می دانند، تاکید کردند: تا پای جان در راه آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و به دشمنان و بدخواهان کشور اجازه کوچکترین اقدامی نمی دهیم.

سردار محمدعلی نوری نژاد معاون هماهنگ کننده ناجا در سفر به کرمانشاه ضمن دیدار با خانواده شهید ایرج جواهری که روز ۲۵ آبان در درگیری با اغتشاشاگران به شهادت رسید با «محسن فخری»،«محسن قنبری»،«میلاد نادری»، «پویا رضایی»،«مسلم مهدوی»،«علی غلامی» و «کیومرث احمدی» از کارکنان انتظامی و یگان ویژه استان کرمانشاه که در حوادث و ناآرامی های هفته گذشته مصدوم شده بودند، دیدار و با اهدای هدیه از آنها تقدیر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.