سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز یکشنبه در آیین یادواره شهدای روستای «کرکهرک» قصرشیرین باگرامیداشت هفته بسیج و بزرگداشت یاد شهدا افزود: خانواده های شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند زیرا ما هرچه داریم از شهدا داریم که امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی اظهار داشت: امروز زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست زیرا شهیدان مشعلی هستند که نور می دهند تا ما از مسیر اصلی و درست خود منحرف نشویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین ادامه داد: امروز تمام ملت ایران بسیجی هستند و با تفکر بسیجی از آرمان های والای این نظام الهی دفاع می کنند.

او اظهار داشت: بسیج در تمامی عرصه های حضوری فعال و داوطلبانه دارد که اساس شکل گیری آن توسط حضرت امام (ره) پاسداری از کشور و رفع محرومیت زدایی بوده است.

حسنی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر گفت: تصمیم سران سه قوه برای افزایش قیمت بنزین به دلیل جلوگیری از مصرف بی رویه بوده که باهدف حفظ این سرمایه ملی صورت گرفته و با حمایت رهبر معظم انقلاب نیز مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و اعلام کردند برای دفاع از نظام اسلامی مطیع بی چون و چرای رهبری هستند.

 قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی ۲ سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود.
این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس ۸۳۵شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.