حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در ارومیه افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس با شیطان بزرگ و مزدوران وابسته به آن جنگیدیم و بر همین اساس دفاع ما مقدس بود و شهدای دوران جنگ تحمیلی نیز مجاهدان راه حق بودند. 
وی با تاکید بر اینکه نام و یاد شهدا باید برای همیشه در جای‌جای ایران اسلامی از جمله مراکز علمی و معابر زنده باشد، بیان کرد: خداوند به خاطر خون شهدا عنایت خود را شامل حال ما می‌کند و همیشه باید از نام و یاری شهدا بهره ببریم.
وی با ابراز امیدواری نسبت به این موضوع که مسوولان نظام اسلامی در روز قیامت نزد شهدا روسفید باشند، بیان کرد: ایران اسلامی عزت و اقتدار کنونی را مدیون خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان در جنگ تحمیلی است.
مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با عنوان «مهمانی لاله‌ها» صبح امروز/ پنجشنبه/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در گلزار شهدای ارومیه برگزار شد. 
به گزارش ایرنا مجموعه آگاهیها، باورها، آداب و اعتقادها و اعمالی که موجب وصل شدن انسان به عالی‌ترین و والاترین درجه کمال، یعنی مرگ آگاهانه در راه خدا می‌گردد را می‌توان در مورد فرهنگ مقدس «ایثار و شهادت» متصور شد. 
۹۹۳۹/۳۰۷۲
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.