سعدی مصطفی زاده روز دوشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه برق شهرستان روانسر افزود: این اعتبار در روستاهای «خراجیان و ده سرخ» در بخش مرکزی و روستای «بنچله» در بخش شاهو هزینه می شود.

وی با بیان اینکه کمربندی شهر روانسر به دلیل حجم بالای تردد نیازمند روشنایی است، افزود: بلوار ویس القرن حدفاصل پادگان شهید همت تا ابتدای جاده روستای سلکان نیز از دیگر معابری است که نیازمند تامین روشنایی است.

فرماندار روانسر اظهار داشت: استقرار نمایندگی اداره برق در مرکز بخش شاهو یکی دیگر از اولویت های این شهرستان است.

مصطفی زاده اضافه کرد: حوزه ماموریتی اداره برق این شهرستان وسعت زیادی دارد و تامین نیروی انسانی از دیگر نیارهای این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نیز گفت: با توجه به اینکه کمربندی شهر روانسر در حریم شهر قرار دارد این شرکت آمادگی دارد با پایان عملیات ساماندهی این مسیر از سوی شهرداری و تامین تجهیزات از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، عملیات طراحی، نظارت و اجرای تامین روستایی کمربندی شهر روانسر را انجام دهد.

امیدعلی مرآتی افزود: تامین روشنایی پادگان شهید همت تا ابتدای جاده سلکان نیز در دستور کار است و در آینده ای نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی اظهارداشت: مرکز اتفاقات و عملیات اداره برق نیز در شهر شاهو مستقر خواهد شد و در صورت فعالیت دفتر پیشخوان روستایی، زمینه فروش انشعاب برق را در این بخش فراهم خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: در راستای تقویت نیروی انسانی در شهرستان روانسر ۲ نفر نیروی متخصص به مجموعه اداره برق شهرستان اضافه می شود.

مرآتی گفت: به دلیل نزدیکی به مرکز استان و دسترسی آسانتر و بهتر، مرکز دیسپاچینگ (۱۲۱) شرکت برق در منطقه اورامانات نیز در روانسر مستقر می شود و این مرکز جوابگوی درخواست های مشترکین خواهد بود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.