فرماندار اردبیل گفت: با تهمید مقدمات و تدارک امکانات لازم شهر اردبیل آماده میزبانی از همایش بین‌المللی اکو و مسابقات جهانی والیبال است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار کرد: ما از هفته‌های گذشته با برگزاری جلسات متعدد هم در حوزه امنیتی و انتظامی و هم امور اجرایی تمام مدیران دستگاه‌ها و نیروهای انتظامی و امنیتی را موظف به تدارک مناسب برای برگزاری شایسته دو رویداد بین‌المللی و جهانی کردیم تا در هفته آینده با مشکل و تنگنایی روبرو نشویم.
وی خاطرنشان کرد: قطعا برگزاری همزمان این دو رویداد برای استان در حوزه گردشگری و معرفی توانمندی‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌ها خوش یمن خواهد بود و ما طی دو سه روز آینده نواقصات احتمالی را در برگزاری این دو رویداد رفع خواهیم کرد.
فرماندار اردبیل خطاب به مسئولان برگزاری این دو رویداد بیان کرد: از لحاظ امنیتی و ایجاد زیرساخت‌های لازم هیچ مشکلی وجود ندارد و از لحاظ اجرایی نیز با همکاری همه دستگاه‌ها به ویژه شهرداری و مسئولان میراث فرهنگی سعی می‌کنیم ایرادات جزئی را نیزز طی دو سه روز آینده رفع کنیم.
زنجانی گفت: روز شنبه به عنوان روز پاکسازی عمومی شهر ورودی‌های شهر تعیین شده تا با همکاری تشکل‌ها و سمن‌های مردمی بتوانیم زیباسازی محیط شهری و تنظیفات را با همکاری شهرداری انجام دهیم.

وی ضرورت بهسازی و روکش آسفالت ورودی و خروجی شهرها را به همراه خط کشی خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به شهر اردبیل در چهار ورودی شهر به ویژه نقطه حکیم قشلاقی را یادآور شد و تصریح کرد: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تلاش مضاعف در چند روز آینده سعی خواهد کرد برخی ایرادات و نواقصات را نیز رفع کنند.
فرماندار اردبیل ساماندهی و زیباسازی محیط های شهری به ویژه افزایش دبی آب رودخانه بالیقلو را برای آبگیری به همراه تنظیفات و زیباسازی محیط پیرامونی این رودخانه داخل شهر یادآور شد و گفت: امیدواریم با تلاشی که شهرداری و مجموعه راهداری انجام خواهند داد از لحاظ تردد و ایمنی در عبور و مرور با مشکلی مواجه نشویم.

زنجانی تعویض پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مسیرهای مختلف به همراه افزایش تعداد تابلوها و استندهای تبلیغاتی در حوزه همایش اکو و والیبال مهم ارزیابی کرد و افزود: هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز اظهار کرد: ما طی امروز و فردا بهسازی، روکش آسفالت و خط کشی و لکه‌گیری‌ مسیرهای منتهی به شهر اردبیل را به همراه سرعین انجام خواهیم داد.
علی رحمتی خاطرنشان کرد: در واگذاری تابلوهای تبلیغاتی مسیرهای جاده‌ای که در اختیار بخش خصوصی است، در طی هفته آینده به این رویدادها مشکل خاصی وجود ندارد.
شهردار اردبیل در این جلسه با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی شهر از هرر دو نقطه فرودگاه و سرعین در حال زیباسازی و رنگ‌آمیزی و مرمت است، گفت: از لحاظ سیما و منظر شهری طی چند روز آینده ایرادات جزئی برطرف خواهد شد.
حمید لطف‌اللهیان از افزایش استندها و بیلبوردهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی برای برگزاری این دو رویداد خبر داد و اظهار کرد: ما با همکاری بخش خصوصی نسبت به افزایش این تابلوهای تبلیغاتی با طراحی دستگاه‌های مرتبط و نصب آن در مناطق مختلف شهر هیچ مشکلی نخواهیم داشت.
وی به رایزنی شهرداری با سرکنسول ترکیه در عمارت شهرداری اردبیل برای جذب سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: ما با تمام تلاش و همت سعی داریم تا از برگزاری این دو رویداد به نفع توسعه شهر و جذب سرمایه‌گذاران استفاده کنیم.
شهردار اردبیل از آمادگی مجموعه شورابیل و عمارت شهرداری برای حضور میهمانان خارجی حاضر در اکو برای بازدید و استفاده از ظرفیت‌های این دو مجموعه خبر داد و افزود: پکیج‌های سرمایه‌گذاری شهرداری نیز به زودی به متولیان برگزاری این رویدادها عرضه خواهد شد تا نسبت به تقدیم به میهمانان و حاضران این دو رویداد اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی مطلوبی را شاهد باشیم.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اردبیل نیز در مورد استفاده از ترمینال جدید فرودگاه اردبیل خاطرنشان کرد: ما در ورودی این ترمینال مشکلی نداریم اما در خروج از آن با برخی نواقصات روبرو هستیم که امیدواریم این مشکلات نیز برطرف شود.

میرفخرالدین هاشمی از استقرار گروه تشریفات در فرودگاه اردبیل برای استقبال از میهمانان خارجی حاضر در همایش بین‌المللی اکو خبر داد و گفت: ما 24 ساعته در خدمت سایر متولیان برگزاری این رویدادها هستیم و نسبت به تامین یک دستگاه اتوبوس تشریفات در این مجموعه نیازمند همکاری و مساعدت سایر نهادها هستیم.

بهزاد خسروانی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اردبیل نیز به آمادگی کامل این نمایشگاه برای برگزاری همایش بین‌المللی اکو اشاره کرد و گفت: با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط نسبت به تامین برق مورد نیاز و روشنایی در مسیر و حل ترافیک خیابان منتهی به نمایشگاه با همکاری راهنمایی و رانندگی اقدام خواهد شد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز از آمادگی کامل این دانشگاه برای میزبانی از همایش اکو خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش شهرداری آسفاتل مسیرهای منتهی به دانشگاه برطرف شده و در برخی نقاط با ترمیم و آسفالت مجدد روبرو هستیم که امیدواریم این نیازمندی نیز برطرف شود.
عزیز حبیبی از زیباسازی و گلکاری محوطه دانشگاه اردبیل خبر داد و بیان کرد: امیدواریم در دو سه روز آینده ایرادات جزئی برطرف شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.