هوشنگ بازوند عصر شنبه در این مراسم که با حضور آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی استان در سرسرای انتظار کرمانشاه برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت رسول اکرم و روز اخلاق، مهرورزی و مهربانی و ولادت امام جعفر صادق (ع) گفت: از تلاش های مستمر و پیگیری مجدانه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی برای برگزاری سومین مراسم اهدای جهیزیه در کرمانشاه به عنوان امری مهم و ارزشمند تشکر می کنم.

بازوند از انعقاد تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای رفع مشکل زوج های جوان زیرپوشش بهزیستی خبر داد و گفت: تأکید امام جمعه کرمانشاه نیز بر تحقق این مهم است و براین اساس اجرای این تفاهم را باجدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی در ادامه به همدلی و انسجام مذاهب و اقوام در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: با عنایت ویژه و رهنمودهای امام جمعه کرمانشاه امروز شاهد هماهنگی و همدلی مردم عزیز به عنوان نشانه ای از وحدت ملی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: جهیزیه این تعداد مددجو زیرپوشش بهزیستی با مشارکت استانداری کرمانشاه تهیه شده است.

 فاطمه رضوان اظهار داشت: ۸۰۰ زوج مددجو پشت نوبت هستند که با قول مساعد استاندار کرمانشاه، اقدام های لازم برای واگذاری جهیزیه صورت گرفته که طی مراسمی امروز به ۱۱۷ زوج جهیزیه اهدا شد و مابقی نیز طی آیین های دیگر واگذار خواهد شد.

وی همچنین به اهدای ۱۶۱ سری جهیزیه در شهریور ماه امسال به مددجویان بهزیستی در منطقه اورامانات با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه اشاره کرد.

وی افزود: در سال های گذشته تسهیلات بهزیستی برای جهیزیه مددجویان زیرپوشش تنها یک میلیون تومان بود که هم اکنون این مبلغ افزایش بسیار خوبی داشته که با مشارکت خیرین وسایل کامل زندگی در اختیار مددجویان قرار داده می شود.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.