فاطمه رضوان مدنی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، با تشکر از مشارکت استانداری کرمانشاه در تامین جهیزیه برای مددجویان پشت نوبتی، اظهار داشت: ۸۰۰ زوج مددجو پشت نوبت هستند که با قول مساعد استاندار کرمانشاه،  اقدام های لازم برای واگذاری جهیزیه صورت گرفته که طی مراسمی فعلا به ۱۱۴ زوج جهیزیه اهدا می شود و مابقی نیز طی آیین های دیگر واگذار خواهد شد.

 مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خاطرنشان ساخت، مراسم اهدای جهیزیه به مددجویان همزمان، به مناسبت هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) روز شنبه (۱۸ آبان ماه) ساعت ۱۶ عصر با حضور نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و دیگر مسئولان استانی در تالار انتظار برگزار می شود.

رضوان مدنی، همچنین به اهدای ۱۶۱ سری جهیزیه در شهریور ماه امسال به مددجویان بهزیستی در منطقه اورامانات با مشارکت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف سپاه اشاره کرد.

وی افزود: در سال های گذشته تسهیلات بهزیستی برای جهیزیه مددجویان زیرپوشش تنها یک میلیون تومان بود که هم اکنون این مبلغ افزایش بسیار خوبی داشته که با مشارکت خیرین وسایل کامل زندگی در اختیار مددجویان قرار داده می شود.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.