به گزارش ایرنا، فاطمه رضوان مدنی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:  از این تعداد ۵۲ مرکز در سطح شهر کرمانشاه و ۲۰ مرکز نیز در شهرستان های دیگر استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه سه شهرستان فاقد مرکز مشاوره هستند، افزود: درصدد هستیم در شهرستان‌های کنگاور، دالاهو و سنقروکلیایی هم مراکز مشاوره دایر کنیم.

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۹ هزار و ۸۴۰ تماس موفق با صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه برقرار شده است.

رضوان مدنی از نیاز به مشاوره و بهره گیری از تجربیات افراد متخصص به عنوان یکی از مهم ترین نیاز انسان ها یاد کرد و گفت: این حرفه با وجود سختی های متعدد، ارزشمند است و می تواند در یافتن بهتر مسیر زندگی و انتخاب درست، یاری رسان باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تاکید براینکه این سازمان از ایده های نو در این علم استقبال می کند، اضافه کرد: خط تلفن رایگان ۱۴۸۰ صدای مشاور بهزیستی کرمانشاه برای ارائه خدمات مشاوره ای در تمام زمینه ها است.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.