به گزارش ایرنا، علیرضا گودرزی عصر دوشنبه در مراسم اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به مددجویان زیرپوشش بهزیستی استان با تقدیر از تلاش های مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در جذب اعتبارات برای مددجویان، گفت: تهیه ویلچر توسط بهزیستی برای مددجویان با همکاری بنیاد برکت کاری ارزشمند است.

وی افزود: خدمت به مددجویان، معلولان و محرومان وظیفه همگان است که اجری چند برابر نزد خداوند دارد و اهدای این ویلچرها به مددجویان نیازمند می تواند در روحیه آنها بسیار تاثیر مثبتی داشته باشد.

معاون امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از کمک ها و حمایت های بنیاد برکت و احسان به مددجویان بهزیستی، تقدیر کرد.

کرمانشاه ۱۵ هزار نفر معلول جسمی حرکتی دارد

مدیرکل بهزیستی کرمانشاه نیز اظهار داشت: در استان بیس از ۳۸ هزار معلول داریم که از این تعداد بیش از ۱۵ هزار نفر معلول جسمی حرکتی هستند.

فاطمه رضوان مدنی، از وجود یک هزار معلول جسمی حرکتی پشت نوبت دریافت ویلچر در استان خبر داد و گفت: بهزیستی به تنهایی نمی تواند نیازمندی های مددجویان را برطرف کند، بلکه نیازمند کمک خیرین و دیگر دستگاه ها و نهادها برای رفع مشکلات آنها است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تشکر از حمایت های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کمک به مددجویان بهزیستی کرمانشاه، افزود: این ستاد همواره در تمام نقاط کشور به محرومین و معلولین که محبوب ترین بندگان خداوند هستند، خدمت ارائه می دهند.

 رضوان مدنی خاطرنشان ساخت: طبق تفاهم نامه منعقد شده بهزیستی کرمانشاه با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قرار است توسط این ستاد تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی ۷۵ متری برای خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر احداث شود.

این مسئول همچنین از تلاش های معاونت امور اجتماعی استانداری کرمانشاه در حمایت از برنامه های بهزیستی به منظور کمک به مددجویان و رفع مشکلات آنها تقدیر کرد.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند.

۷۴۶۰/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.