فاطمه رضوان مدنی روز چهارشنبه در دیدار با یکی از خیرین مطرح استان خوزستان و احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی که در محل این اداره کل برگزار شد، افزود: ارائه خدمت مناسب به مددجو و صبور بودن در مقابل مشکلات مراجعه کنندگان نیازمند عشق و محبت قلبی به جامعه هدف سازمان است.

 وی با اشاره به آمارهایی در خصوص تعداد مددجویان و خدماتی که توسط بهزیستی ارائه می‌شود، گفت: فعالیت‌های بهزیستی بسیار گسترده بوده و بحث زلزله و سیل نیز باعث شد این اداره کل خدمات بیشتری به مددجویان خود ارائه کند.

رضوان مدنی ضمن قدردانی از حمایت های امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، نمایندگان مجلس و مسئولین استانی در اجرای برنامه‌های بهزیستی، افزود: باتوجه به اینکه اعتبارات دولتی کفاف حل تمام مشکلات مددجویان را نمی دهد، لذا می طلبد خیرین نیز با کمک های خود این سازمان را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مددجویان زیرپوشش یاری کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خدمت در بهزیستی را نمی‌توان با خدمت در هیچ نهادی مقایسه کرد، زیرا جامعه هدف این سازمان افراد مظلوم و محترمی هستند که باتوجه به شرایط خاص خود نیازمند کمک بیشتری هستند.

احمد صفری اضافه کرد، فعالیت در بهزیستی یک کار معنوی و جهادی است و از مهندس ظهرابی خیر خوزستانیانتظار می رود باتوجه به اینکه ایشان اصالتاً کرمانشاهی هستند بیشترین کمک‌های خیرین را به سمت نیازمندان و مددجویان این استان سوق دهند.

۱۵۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه در قالب ۶۳ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی هستند که یک هزار و ۱۰۴ نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی در مراکز شبانه روزی بهزیستی قرار دارند.
نزدیک به پنج هزار نفر از مردم استان هم پشت نوبت دریافت خدمات از بهزیستی هستند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.