حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین در مسجد امام حسین (ع) با قدردانی از رئیس قوه قضاییه و برنامه های ایشان برای مقابله با فساد و تحول در دستگاه قضا افزود: در هفته گذشته شاهد دیدار چهره به چهره رئیس دادگستری استان کرمانشاه و معاونان وی با مردم قصرشیرین بودیم و این بیانگر دلسوزی ایشان برای رفع مشکلات مردم و فرهنگ پیشگیری از جرایم کیفری و حقوقی  است.

وی اظهارداشت: بسیاری از مشکلات با دخالت موثر ریش سفیدان حل می شود و احتیاجی به رسیدگی در دادگاه‌ها ندارد و و وقت دادگاه را بگیرد از این رو این برنامه در دستور کار قوه قضاییه قرار گرفته است.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: امروز مفسدان اقتصادی و رانت خواری مانند موریانه به جان اقتصاد جامعه افتاده از این رو مردم خواهان مقابله با فساد در جامعه هستند و همین امر باعث ایجاد نشاط و پویایی و روحیه در بین جوانان در جامعه شده است.

ملکی اضافه کرد: هرکس که به بیت المال و اموال عمومی جامعه دست درازی کند باید با او برخورد شود.

 وی ادامه داد: الکترونیکی کردن و کوتاه کردن سیر رسیدگی به پرونده ها در دادگاه ها نیز در دستور کار دادگاه ها قرار گرفته تا در کمترین زمان شاهد به نتیجه رسیدن آن ها باشیم.

امام جمعه قصرشیرین گفت: باید مسئولان اموال خود را در سامانه جامع قبل و بعد از مسئولیت خود به صورت شفاف اعلام کنندتا مردم به صورت شفاف در جریان اموال آن ها قرار گیرند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.