روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از هوشنگ بازوند در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: در طول ۴۰ سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران، شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند بسیاری بوده‌ایم که هر بار با مشارکت گسترده مردم رقم خورده است.

او گفت: پشتوانه تداوم این انقلاب، حضور دائمی و گسترده مردم در تمامی صحنه ها و عرصه ها است و این یک سرمایه‌ اجتماعی بزرگ برای نظام محسوب می شود.

بازوند عنوان کرد: در طول این ۴۰ سال دشمنان نظام و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با دقت موضوع میزان مشارکت مردم را در انتخابات رصد کرده‌اند و اینبار پس از وضع تحریم های ظالمانه با حساسیت بیشتری این رویداد را رصد می کنند.

به گفته استاندار کرمانشاه، با وجود همه این دشمنی ها و تحریم های ظالمانه، مردم ما همیشه در همه عرصه‌ها و همه صحنه‌ها پای کار آمده‌اند و در تازه‌ترین آن‌ها، همایش بزرگ اربعین حسینی نمایش شکوهمندی از سرمایه های عظیم اجتماعی نظام اسلامی ما بود.

او افزود: اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه از یک سابقه و تجربه بسیار مناسب در امر برگزاری انتخابات برخوردارند و به راحتی قادرند با در پیش گرفتن راهکارهای قانونی، چالش های پیش رو را مرتفع کنند.

بازوند اظهار داشت: برای همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، قانون ملاک عمل و فصل الخطاب است و تمامی چالش ها و موانع موجود نیز با بهره گیری از قانون، قابل حل است.

به گفته او، تمامی تمهیدات و دوراندیشی های لازم برای برگزای یک انتخابات باشکوه باید قبل از برگزاری این رویداد مهم توسط ستاد انتخابات استان اندیشیده شده و امکانات مورد نیاز فراهم شود. 

انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.