خالقداد عرب در جمع مسئولان شهرستان رشتخوار افزود: نمودار افزایش اعتبارات و طرح ها در سال جاری با پیگیری مسئولان شهرستان رو به افزایش است و باید در ایام هفته دولت میزهای خدمت در اداره های این شهرستان راه اندازی شود.
وی با بیان این که مسئولان باید شهید رجایی را الگوی خود برای ارائه خدمت بیشتر به مردم قرار دهند ادامه داد: نام شهید رجایی به خاطر رویکرد جهادی، ذوب ولایت بودن و خدمت به مردمش هرگز از یاد ها نخواهد رفت.
فرماندار رشتخوار با اشاره به برگزار انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری ضمن تاکید بر فراهم کردن شرایط حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای گفت: باید خدمت به مردم را سر لوحه کار خود قرار دهیم و با فراهم کردن شرایط حضور گسترده مردم در انتخابات امسال باعث یاس دشمنان نظام شویم.
عرب با قدردانی از تلاش خبرنگاران در راستای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی به مردم افزود: مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود به رسانه ها باشند و مسئولان شهرستان هم با رسانه ها برای پیگیری مشکلات مردم تعامل و همکاری لازم را دارند.

وی معرفی ظرفیت ها و سرمایه های اجتماعی شهرستان را امری مهم دانست و ادامه داد نقش رسانه، اطلاع رسانی، روشنگری و افزایش سواد رسانه ای مدیران است.
رشتخوار با ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

۷۰۷۹/۷۴۹۳/۱۹۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.