به گزارش خبرنگار ایرنا، محبت جمالی نیا روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال سرپل‌ذهاب افزود: اعتبارات بسیار مناسبی به صورت تسهیلات کم بهره برای اشتغال روستایی و عشایری به شهرستان اختصاص پیدا کرد که با یک برنامه ریزی مناسب در اختیار مردم قرار گرفت.
وی اظهار داشت: اعتبارات اشتغال زلزله نیز برای افراد بیکار است که بااستفاده از آن بتوانند برای خود منبع درآمدی ایجاد کنند.
فرماندار سرپل ذهاب گفت: در بخش اعتبارات زلزله تاکنون ۱۰ هزار و ۶۶۹ طرح با بیش از ۴۹۴ میلیارد ریال اعتبار با اشتغال ۱۱ هزار و ۹۴۶ تن در شهرستان پذیرش شده که از این تعداد پنج هزار و ۹۹۵ طرح با ۱۴۹ میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده است.
جمالی نیا اظهار داشت: از مجموع طرح های انعقاد قرارداد در بانک ها، تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال برای اجرای پنج هزار و ۹۹۵ طرح با اشتغالزایی ۶ هزار و ۴۵۸ تن پرداخت شده است.
وی گفت: در بخش اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری تاکنون تعداد ۱۰۶ طرح با ۳۴ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۳۰۹ تن پذیرش شده که از این تعداد ۷۴ طرح با مبلغ ۱۳ میلیارد ریال انعقاد قرارداد شده و ۱۳ میلیارد ریال برای ۷۲ طرح با اشتغالزایی ۱۷۸ تن پرداخت شده است.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.