معاون صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:  مجموع اعتباری که  به این صندوق از محل منابع مشترک با  صندوق توسعه ملی  اختصاص یافته ۵۹۰ میلیارد ریال در سه مرحله بوده است.

محمد صادق حاجیانی گفت: از مجموع اعتبار اختصاص یافته تاکنون  مراحل پرداخت ۴۴۰ میلیارد ریال از ابتدای اردیبهشت ۹۷ آغاز و تا پایان مرداد امسال به تعداد ۸۰۳ طرح پس از تشکیل پرونده  پرداخت و حدود ۲ هزار شغل ایجاد شده است.

وی افزود:  این صندوق از لحاظ تشکیل پرونده در بین چهار بانک عامل استان مقام اول و در پرداخت اعتبارات رتبه سوم را کسب کرده است.

حاجیانی  اظهار داشت: در این مدت در شهرستان گناوه ۶۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای ۱۰۲ پرونده طرح اشتغال زایی  پرداخت شدهاست.

وی گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در گناوه حداقل ۳۰۰ شغل بصورت مستقیم ایجاد کرده است.

معاون صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر افزود: شهرستان گناوه در رنگینگ استانی در بین ۱۰ شهرستان مقام دوم را بعد از دشتستان بخود اختصاص داده است.

وی یکی از مشکلات تولیدکنندگان در روستاهای گناوه  را دسترسی نداشتن به بازار فروش محصولات عنوان کرد و گفت: ایجاد بازارچه در این ارتباط ضروری است.

حاجیانی  افزود: ایجاد بازارچه بصورت متمرکز در مرکز شهر گناوه باتوجه به موقعیت و شرایط ویژه  بخصوص گردشگرپذیربودن آن کمک شایانی در توانمندکردن و عواید و سود بیشتر برای تولیدکنندگان خواهد داشت.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.