به گزارش ایرنا، سهیل مهاجری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان اعتبار 127 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 97 است که برای اجرای 21 سازه سنگ و ملاتی در همه شهرستان ها، باحجم عملیات بنایی 30هزار مترمکعب هزینه می شود.
وی اظهار داشت: پیش بینی می شود برای اجرای این سازه ها تعداد 362 نفر اشتغال مستقیم درسال ایجاد شود.
مهاجری اهمیت سازه های آبخیزداری برای استان هایی مانند بوشهر که با بحران کاهش آب روبرو است بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با اجرای کامل سازه های آبخیزداری در استان بوشهر 700 هزارمترمکعب استحصال آب در هربار آبگیری درشهرستان های این استان انجام می شود.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر اضافه کرد: همچنین امسال برای اجرای پروژه های آبخیزداری این استان از محل اعتبارات استانی 147 میلیارد ریال مصوب شده است که 12 میلیارد ریال آن برای اجرای 6 سازه سنگ وملاتی باحجم عملیات بنایی هشت هزار و 700 مترمکعب هزینه می شود.
وی پیش بینی کرد: با اجرای این پروژه ها زمینه اشتغال 77 نفر در استان بوشهر فراهم و با اجرای این سازه ها 300 هزار مترمکعب استحصال آب در هر بار آبگیری انجام خواهدشد.
مهاجری ادامه داد: همچنین مبلغی معادل 135میلیارد ریال برای جبران مطالبات پیمانکاران و مشاوران پروژه های اجرا شده در سال های گذشته بویژه سال 96 هزینه می شود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.