به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز سه شنبه در نشست با رئیس امور شعب پست بانک استان بوشهر افزود: کمیته امداد اقدام به انعقاد قرارداد همکاری در زمینه ارائه تسهیلات مالی برای اشتغال مددجویان با پست بانک کرده است.
وی اظهار داشت: این نوع تفاهم نامه ها کمک می کند زمینه های لازم برای اشتغال پایدار ایجاد و با کمترین دغدغه مددجویان این نهاد بتوانند تسهیلات مالی ارزان قیمت را برای توانمندسازی دریافت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: برای سال جاری و از محل صندوق توسعه ملی 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و شهرهای کوچک به استان بوشهر تخصیص یافته است که از این میزان 600میلیارد ریال آن به مددجویان کمیته امداد این استان تعلق گرفته است.
لطفی ادامه داد: پست بانک، بانک های توسعه تعاون و کشاورزی به عنوان عامل برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی صندوق توسعه ملی برای مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر شناخته شده است.
وی بیان کرد: همه مراحل شناسایی افراد مستعد تحت پوشش این نهاد برای دریافت وام در روستاها توسط کمیته امداد انجام شده است اما از بانک ها انتظار داریم که در زمین ضمانت های دریافتی از مددجویان به گونه ای عمل کنند که بتوانند تسهیلات را دریافت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: میزان تسهیلات پرداختی از محل صندوق توسعه ملی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر بین 250 تا 500 میلیون ریال است که تمامی مدارک این افراد در سامانه کارا بارگذاری می شود و پس از بررسی در کارگروهی زمینه پرداخت تسهیلات آغاز می شود.
لطفی یادآورشد: در سال جاری و از محل صندوق توسعه ملی، صندوق کمیته امداد و سایر ردیف های بودجه ای، یکهزارو 50 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان استان بوشهر اعتبار تخصیص یافته است.
وی میزان منابع پرداخت شده برای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در سال گذشته را 400 میلیارد ریال بیان کرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.