در این روز طرح های محوطه سازی اسکله صیادی گناوه، کارگاه مصنوعات چوبی تنگستانی و تولید کفش شاهینی در روستای مال قاید افتتاح و عملیات اجرایی مدرسه ۶ کلاسه شهید کرمی در روستای سربست این شهرستان آغاز شد.

فرماندار گناوه در آیین افتتاح طرح تولیدی کفش شاهینی گفت: به منظور حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و استانی چندین طرح در طول هفته دولت در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

سیدعلی پاک نژاد افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد است و امیدواریم با همت کارآفرینان شاهد استفاده بهتر از این فرصت‌ها برای اشتغالزایی بیشتر در شهرستان باشیم

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: کارگاه تولیدی کفش با همت کارآفرین نمونه این شهرستان افتتاح می‌شود که برای اولین بار از تسهیلات اشتغال پایدار استفاده  و زمینه اشتغال هفت نفر فراهم شده است.

محمد حسین داریونی افزود: برای این طرح یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال تسهیلات از منابع اشتغال روستایی و عشایری و ۴۰۰ میلیون ریال آورده سرمایه‌گذار هزینه شده است.

وی گفت:  بازار هدف تقاضا برای این محصول بسیار خوب و فراوان است و تولیدات آن علاوه بر پوشش بازار داخلی شهرستان به تهران و سایر استان‌های همجوار  ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: برای اجرای طرح کارگاه تولیدی صنایع چوب و مصنوعات سنتی تنگستانی سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده که ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن از محل تسهیلات اشتغال روستایی و ۷۰۰ میلیون ریال سهم آورده متقاضی تامین شده است.

طرح محوطه سازی اسکله صیادی گناوه از دیگر طرح‌های افتتاحی بود که با اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

احداث مدرسه ۶ کلاسه شهید کرمی در روستای سربست که توسط خیرساز احداث می‌شود از طرح های اجرایی هفته دولت در شهرستان گناوه بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.