به گزارش ایرنا، احمد لطفی عصر یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان تنگستان افزود: تعامل خوب و مثبتی بین کمیته امداد و دولت وجود دارد به گونه ای که در سال گذشته 100 درصد بودجه این نهاد از سوی دولت محقق شده است.
وی اظهارداشت: از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی، 600 میلیارد ریال در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفت که از این میزان 50 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد اهرم تخصیص یافت.
لطفی افزود: در کنار توجه دولت، مشارکت 58 درصدی کمک های مردم استان بوشهر در هشت ماه گذشته ستودنی است و این میزان کمکها نسبت به مشارکت 35 درصدی خیران در سطح کشور افزایش نشان می دهند.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآورشد:باتوجه به نرخ 18 درصدی بیکاری در سطح شهرستان تنگستان تلاش می شود با تخصیص تسهیلات مناسب اشتغال زایی نرخ بیکاری در این شهرستان کاهش یابد.
وی ادامه داد: نگاه کمیته امداد در خصوص ارائه خدمات به جامعه هدف، سیاسی کاری نیست و همین نوع استراتژی سبب شده مردم و دولت با اعتماد خاصی به این نهاد کمک کنند.
لطفی با تاکید بر ضرورت همکاری اداره های شهرستان تنگستان برای سرعت بخشی در ارائه خدمات به محرومان گفت: نهضت ساخت مسکن مددجویی برای نیازمندان در این استان آغاز شده است.
فرماندار تنگستان نیز گفت: یکی از مشکلات مردم در عرصه دریافت خدمات از دستگاههای اجرایی، بروکراسی اداری است که در دولت یازدهم و دوازدهم گام های خیلی خوبی برای ارائه خدمات آسان و بدون دردسر به مردم برداشته شده است.
عبدالحسین رفیعی پور افزود: وقتی دولت قرار است یک سری خدمات به مردم ارائه دهد باید در ساختار اداری خللی در اجرای آن ایجاد نشود و بر همین اساس به دنبال کاهش زمان دسترسی مردم به خدمات دولتی را در سطح شهرستان هستیم.
وی تصریح کرد: تلاش می شود با تعامل مناسب با کمیته امداد، زمینه برخورداری جامعه هدف از خدمات این نهاد فراهم شود.
رفیعی پور گفت: نرخ 18 درصدی بیکاری در تنگستان این شهرستان را با چالشی مهم روبه رو کرده است و با همه ساز و کارها به دنبال کاهش این نرخ در سطح شهرستان هستیم.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.