به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «محمدعلی نوری نژاد» روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر «حیدر بهاری» اظهار داشت: شهدای والامقام حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز امنیت و آرامشی که داریم مرهون رشادت ها و جانفشانی های آنان است.
 وی ادامه داد: شهدا با نثار جان پاک خود باعث شدند که انقلاب ما هر روز مقاوم تر و پربارتر از گذشته شده و روز به روز بر عظمت ایران اسلامی افزوده شود.
 سردار نوری نژاد تصریح کرد: اگر امروز به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی شناخته می شویم و حتی دشمنان نیز به این اقتدار اعتراف دارند به برکت خون مطهر و پاک شهدایی است که بدون هیچ چشمداشتی و تنها برای رضای خداوند متعال از همه چیز خود گذشتند تا یک وجب از آب و خاک این سرزمین به دست دشمنان نیفتد.
 معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، همچنین با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدا گفت: اجر و پاداش آنها در نزد خداوند متعال کمتر از شهید عزیزشان نیست.
 وی در پایان گفت: پلیس خود را خدمتگزار همه مردم بویژه خانواده های معظم شهدا می داند و از هیچ تلاشی برای گشودن گره ای از مشکلات آنها دریغ نمی کند.
 در پایان این دیدار، با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهید بهاری تجلیل شد.
 شهید والامقام حیدر بهاری در آبان ماه سال ۶۶ به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام و در تیرماه سال ۶۷ پس از اسارت به دست بعثیون و انتقال به اردوگاهی در بغداد به درجه رفیع شهادت نائل آمد و دیگر پیکر مطهرش به کشور بازنگشت.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.