به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرضا مصری عصر دوشنبه در مراسم تقدیر از دست اندرکاران حج سال ۹۸ کرمانشاه که در سرسرای اجتماعات اداره کل حج و زیارت استان برگزار شد، اظهار داشت: امسال با تدبیر و درایت بسیار خوب مدیران کاروان های حج، زائران ایرانی بیت الله الحرام توانستند حجی شکوهمند را به جای آورند.

وی افزود: این اقدام در حالی صورت گرفت که آمریکا همه توان خود را با محدود کردن پرواز زائران ایرانی به کار بست تا بتواند مانع از اعزام جمعی از زائران شود که خوشبختانه این اقدام مذبوحانه به نتیجه نرسید و همه افرادی که امسال قرار بودند مشرف شوند به این توفیق دست یافتند.

مصری تصریح کرد: این محدویت پروازی در حالی برای زائران ایرانی با تحریم بسیاری از شرکت های هواپیمایی اعمال شد که زائران ساسر کشورها به راحتی می توانستند با پروازهای مختلف خود را به مکه یا مدینه برسانند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنین رفتارهایی اوج خباثت و کینه توزی آمریکا علیه کشورمان را به جهانیان نشان داد، هرچند آنها بازهم از حیله و ترفند خود هیچ سودی کسب نکردند.

وی همچنین با تقدیر از دست اندرکاران حج ابراهیمی به خاطر تلاش های شبانه روزیشان افزود: خادم زائران خانه خدا بودن توفیق و لیاقت زیادی می خواهد که پروردگار متعال به کارگزاران حج عطا فرموده است.

مصری در پایان گفت: اینکه فردی سال ها توفیق خدمت به مهمانان خانه خدا را کسب کند نشانگر نیت پاک اوست و باید خداوند را بر این نعمت شاکر باشد.

در پایان این مراسم از خادمان و دست اندرکاران حج سال ۹۸ متشکل از مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد که در میان تقدیر شدگان نام «علی مولوی» رئیس و «مسعود اسماعیلی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز به چشم می خورد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.