به گزارش ایرنا محمد کاظمی روز پنجشنبه در جلسه اعضای شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: طی مکاتباتی که نمایندگان ملایر برای حل مشکل شرکت کیان کرد با دکتر «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس جمهوری داشتند، با مساعدت وی مقرر شد تسهیلات لازم به سرمایه گذار این واحد صنعتی داده شود و در آینده ای نزدیک به چرخه تولید بازگردد.
وی با اشاره به برگزاری جلسه های مستمر با اعضای هیات مدیره شرکت کیان کرد و بررسی مسایل و مشکلات موجود این واحد افزود: این واحد بزرگ صنعتی مشکل حقوقی و قانونی با یکی از بانک های عامل داشت که با پیگیری نمایندگان مجلس این مشکل مرتفع و امکان استفاده از تسهیلات بانکی برای این واحد مهیا شد.
نائب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم همچنین به راه اندازی مجدد شرکت ذوب آهن آلیاژی و واحد نورد ملایر در سال گذشته اشاره و بیان کرد: در سال «رونق تولید» نیاز است برای راه اندازی مجدد واحدهای تعطیل شده این شهرستان، شناسنامه ای تهیه و جلسه های مختلفی با حضور بانک های عامل برگزار شود.
کاظمی ادامه داد: باید بتوانیم بانک های عامل را هم در راه اندازی مجدد واحدهای تعطیل شده و هم در تکمیل واحدهای بزرگ صنعتی در حال احداث همراه کنیم و گامی مهم در راستای تحقق شعار سال برداریم.
وی آغاز احداث نمایشگاه دائمی صنایع دستی و اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای آن، پیگیری ثبت جهانی منبت و افتتاح فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و استخر پوشیده سامن را از جمله اقدامات مهم در سال جاری برشمرد و گفت: تابستان امسال آب شرب سد کلان به ملایر می رسد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همچنین خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد: در شرایط کنونی سنگ صبور مردم باشید و در راستای حل مشکلات آنان هنرمندانه گام بردارید.
کاظمی با بیان اینکه ملایر سالی موفقیت آمیز را پشت سر گذاشت بیان کرد: با توجه به تنگناهای مالی دولت و کمبود اعتبارات، مدیران باید هنرمندانه طرح های عمرانی شهرستان را مدیریت کنند تا بتوانیم سال 98 را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.
وی با تاکید بر اینکه با همدلی، وفاق و یکدلی می توانیم در برابر تمامی فشارها و محدودیت ها ایستادگی کنیم افزود: آسیب شناسی عواقب سیلاب های اخیر در شهرستان امری ضروری است و جبران خسارت ها و بازسازی مناطق آسیب دیده باید از اولویت های جدی دست اندرکاران در سال جاری باشد.
عضو ارشد فراکسیون امید مجلس دهم با محکوم کردن رفتارهای نابخردانه آمریکا، اقدام اخیر رییس جمهوری جنگ طلب آمریکا علیه به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برخاسته از کینه‌ توزی‌های عمیق دشمنان ملت نسبت به نهادهای انقلابی و مردم دانست و نتیجه این اقدام را موجب افزاش اتحاد ملی در برابر دشمنان و دسیسه‌های آنها برشمرد.
به گزارش ایرنا، شرکت تولیدی «کیان کرد» یکی از واحدهای بزرگ صنعتی ملایر با ظرفیت تولید سالیانه 6 هزار تن، نخستین تولید کننده پارچه استخوان بندی تایر در ایران است که طی سال های گذشته با مشکلات مالی و سرمایه در گردش دست به گریبان است.
این واحد بزرگ صنعتی تابستان سال گذشته به دلیل مشکلات حقوقی و نبود سرمایه در گردش با بیش از 200 کارگر تعطیل شد.
شرکت کیان کرد در 22 کیلومتری جاده ملایر به اراک واقع شده است.
7528/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.