به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز پنجشنبه در آئین اختتامیه نهضت اطلاع رسانی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ورامین گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باید از خدماتی که نظام مقدس جهموری اسلامی ارائه می دهد آگاه شوند و در این مسیر خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی می توانند این ارتباط اطلاع رسانی را برقرار کنند.
وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی موظفند تا هر آنچه به واسطه تلاش های نظام و دولت به مردم ارائه می شود را بازگو کنند تا امید به آینده در جامعه افزایش یافته و کارآمدی نظام بیش از هر زمان دیگر ثابت شود.
وی تصریح کرد: ارتباط موثر بین مردم و مسئولان به پیشبرد کارها منجر می شود و مسئولی که خود را از پاسخگویی به خبرنگاران محروم می کند، در اصل خود را از پتانسیل حمایت های مردمی و همراهی آنان بی نصیب کرده است.
کاغذلو با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 1398 اظهار داشت: تمامی مسئولان موظفند تا بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و با حضور حداکثری مردم را فراهم کنند و این امر جز با ایجاد امید در بین مردم میسر نمی شود.
وی اظهار داشت: اگر مسئولان خدماتی که به مردم ارائه شده را بیان کنند و به واسطه اطلاع رسانی خبرنگاران، از مشکلات حوزه کاری خود آگاه شده و نسبت به رفع آن اقدام کنند، رضایتمندی مردم کسب می شود.
فرمانداری ورامین تصریح کرد: طرح نهضت اطلاع رسانی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ورامین ابتکاری است که می تواند طی ایام سال نیز اجرا شده و مسئولان با استفاده از این فرصت، با مردم ارتباط داشته باشند.
در طرح نهضت اطلاع رسانی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ورامین، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان طی یک ماه در بین خبرنگاران دشت ورامین حضور یافته و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود را اطلاع رسانی کردند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.