به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز با شروع سال تحصیلی سه هزار و ۹۰۰ دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان قصرشیرین همزمان با سراسر کشور راهی کلاس های درس شدند.
مدیر آموزش و پرورش قصرشیرین در این مراسم با تبریک بهار دانش و هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مبتنی بر دانش بود و امنیت و جایگاه امروز ایران اسلامی مرهون تلاش رزمندگان است.
کامران آبی افزود: ۲۰۰ کلاس درس با ۴۹ مدرسه و ۴۰۰ پرسنل در شهرستان قصرشیرین برای سال تحصیلی آماده شده اند تا از امروز در خدمت دانش آموزان باشند و بهار تعلیم و تربیت آغاز شود.
وی اظهار داشت: عدالت آموزشی، ارایه مهارت های آموزشی برای ورود به جامعه و افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه  از اهداف آموزش و پرورش است و با توجه به هجمه های دشمن امروز این آمادگی برای مقابله با دشمن وجود دارد.
رئیس قرارگاه ویژه اربعین مرز رسمی خسروی نیز در این مراسم با گرامیداشت آغاز بهار علم و دانش و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، گفت: ۳۱ شهریور ماه روزی است که این نظام از سوی دشمن متجاوز بعثی مورد تهاجم قرار گرفت و صدام جنایتکار آمده بود که با حمایت استکبار کشور و نظام ما را ساقط کند.
حعفر همتی افزود: رهبری های امام راحل و همت و غیرت زنان و مردان ما که در معادلات نظامی ما وجود دارد باعث شکست دشمن شد.
وی ادامه داد: امروز ۴۰ سال از انقلاب و عمر نظام ما می گذرد و پیشرفت نظام ما مرهون شهادت ۲۳۰ هزار شهید والامقام است و شهدایی داریم که شاخص و در دفاع از این خطه بسیار جانانه جنگیدند که سهم استان کرمانشاه از مجموع این شهدا، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید است.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه افزود: امروز سال های سال از عمر نظام ما می گذرد و تقدیم ۶۰۰ هزار جانباز و ۴۰ هزار آزاده در راستای اهداف والای این نظام و امنیت این کشور بوده و اگر امروز مدیون آن ها نباشیم باید در قیامت پاسخگو باشیم.
همتی، وظیفه امروز ما را اطاعت از ولی فقیه و استقلال و خودکفایی کشور بیان کرد.
وی، استفاده از وصیت نامه شهدا در راستای اهداف آموزشی را از وظایف معلمان بیان کرد.
مشاور عالی استاندار کرمانشاه، تکریم و احترام جایگاه معلم و تحصیل علم و دانش برای طی کردن پله های ترقی را از وظایف دانش آموزان بیان کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.