به گزارش ایرنا، ۱۶۵ دانش‌آموز دبستان پسرانه سما با در دست داشتن پرچم مقدس کشورمان و شاخه‌های گل، با زنگ رییس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه، به استقبال سال تحصیلی جدید رفتند.

دکتر جهانشیر امینی در این مراسم، ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، مهر را ماه نشاط و شادی دانست و افزود: آینده کشور در اختیار ۱۴ میلیون دانش‌آموز کشور خواهد بود که بسیار امیدبخش است.

وی حق دانش‌آموزان در کشور را تربیت درست عنوان کرد و گفت: اگر دانش‌آموزان درست تربیت شوند و مهارت‌های لازم را بیاموزند، مسیر خود را در زندگی پیدا می‌کنند و از آسیب‌های اجتماعی دور خواهند بود.

امینی، به ظرفیت‌های آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اشاره کرد و ادامه داد: همه ظرفیت‌های این دانشگاه را برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به کار خواهیم گرفت.

دبستان پسرانه سما در پایه‌های اول، دوم و سوم ابتدایی با ۱۶۵ دانش‌آموز در هشت کلاس درس، اولین سال تحصیلی خود را آغاز کرد.

در این دبستان دروس ریاضی، علوم تجربی و قرآن با زبان انگلیسی تدریس خواهد شد و دانش‌آموزان در ۶ سال مقطع ابتدایی مهارت‌های درجه یک و درجه ۲ رایانه را فرا می‌گیرند.

ورزش‌های تخصصی فوتسال، ژیمناستیک و شنا و همچنین تدریس قرآن تخصصی و مهارت‌های لازم زندگی از برنامه‌های این دبستان برای اولین سال فعالیت خود می‌باشد.

۳۲ هزار دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی در استان کرمانشاه سال تحصیلی خود را امروز آغاز کردند.

۳۲۰۳/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.