به گزارش خبرنگار ایرنا؛ پرویز توسلی زاده روز چهارشنبه در مراسم معارفه خود با حضور معاون اول قوه قضائیه در تالار انتظار کرمانشاه، وجود واسطه بین مدیران و مردم را منجر به شکل‌گیری دلالی و واسطه و فساد دانست و افزود: می‌خواهم واسطه‌ها را حذف کنم و از فساد در این بخش جلوگیری نمایم.

وی در میان مردم بودن را در ایجاد و تقویت اعتماد مردم به مدیران موثر دانست و گفت: با حضور در میان مردم به طور مستقیم در جریان جزئیات مسائل قرار می‌گیرم.

وی همچنین تصریح کرد: بنده در دسترس همه مردم هستم اما کار قانونی انجام می‌دهم و می‌خواهم گره از کار مردم باز کنم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه سخنانش تعامل حداکثری با همه ادارات و سازمان‌ها در استان را از دیگر برنامه‌های کاری خود دانست و گفت: دادگستری استان از رونق تولید حمایت می‌کند و باید با همکاری سایر بخش‌ها موانع رونق تولید در استان را شناسایی و حذف کنیم.

توسلی زاده به برگزاری مراسم بزرگ اربعین و عبور زائران از استان نیز اشاره کرد و افزود: دستگاه قضایی در کنار سایر بخش‌ها در تامین امنیت زائران آمادگی کامل دارد.

وی همچنین تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم و کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری و کاهش جمعیت کیفری را از دیگر برنامه‌های خود دانست و خواستار همکاری همه بخش‌های دادگستری و دیگر سازمان‌ها و ادارات برای تحقق این برنامه‌ها شد.

رئیس کل سابق دادگستری استان کرمانشاه نیز در این مراسم رضایت مردم را یکی از شاخصه‌ها در ارزیابی عملکرد هر مدیری دانست و گفت: تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و اطمینان مردم در مدت پنج سال خدمت به کار بردم.

محمدرضا عدالتخواه آماری از کارنامه کاری خود در این پنج سال ارائه کرد و افزود: در این مدت به یک میلیون و ۱۳۰ هزار پرونده رسیدگی شد که از این تعداد ۳۵۰ هزار پرونده در بخش اجرای احکام بود.

به گفته او در دادسراها نیز ۸۰۰ هزار پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

وی به ۴۱ هزار پرونده معوقه در استان اشاره کرد و گفت: ۷۰ درصد از این تعداد کاهش یافته و اکنون آمار پرونده‌های معوقه در استان به ۱۶ هزار پرونده رسیده است.

رئیس کل سابق دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ۱۱۸ پرونده قتل عمد در این استان در این مدت به سازش کشیده شده است، گفت: استان کرمانشاه در سال ۹۷ با ۱۵ فقره سازش مقام دوم کشور را کسب کرد.

عدالتخواه به مجازات های جایگزین حبس نیز اشاره کرد و افزود: ۴۰۰ هزار ساعت مجازات جایگزین حبس در استان در این مدت داشته ایم.  

در این مراسم حکم انتصاب پرویز توسلی‌زاده که توسط آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه صادر و امضاء شده بود را حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای به رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اعطا کرد.

همچنین در پایان این مراسم از زحمات محمدرضا عدالتخواه در طول پنج سال خدمت در استان کرمانشاه قدردانی شد.

عدالتخواه نیز از طرف رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس کل دادگستری استان همدان منصوب شد.

۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.