به گزارش ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز سه شنبه در نشست کمیته اشتغال و سرمایه گذاری روانسر افزود: ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری نیاز به عزم جدی دارد و مدیران باید تسهیل کننده مقوله اشتغال باشند.

وی با بیان اینکه برای اشتغال اجازه فرصت سوزی نداریم، ادامه داد: شهرستان روانسر قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف دارد که می تواند فرصت های شغلی جدیدی را فراهم کند.

فرماندار روانسر اظهار کرد: از محل تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون ۱۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای ۱۰۳ طرح اشتغال زایی در این شهرستان پرداخت شده که زمینه اشتغال ۱۸۶ نفر را فراهم کرده است.

مصطفی زاده افزود: از محل تسهیلات زلزله نیز صاحبان ۶۷ طرح اشتغالزا  ۱۹۹ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند و زمینه اشتغال ۱۳۹ نفر فراهم شده است.

وی اضافه کرد: تعهد اشتغال شهرستان روانسر در سالجاری یک هزار و ۸۷۱ نفر است که تاکنون زمینه  اشتغال ۴۹۹ نفر فراهم شده است.

فرماندار روانسر تاکید: تعدادی از اداره های شهرستان در موضوع اشتغال کوتاهی کرده اند که باید در کوتاه ترین زمان ممکن و با شناسایی موانع و مشکلات پیش رو  ،این عقب ماندگی ها را جبران کنند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

۸۰۶۶/۷۴۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.