به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز شنبه در سی و نهمین ستاد بزرگداشت هفتۀ دفاع مقدس در سرسرای تدبیر استانداری کرمانشاه افزود: همه ما امروز مدیون خون شهدا هستیم و باید در قالب یادواره های شهدا، نقش فرهنگ عاشورایی را در دفاع مقدس به نسل بعدی منتقل کنیم.

او دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا را برای مدیران الزامی دانست و تاکید کرد: همه فرمانداران و مدیران نسبت به برگزاری جلسات کمیته های اجرایی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اقدام کنند تا نگرانی ها را در این زمینه کم کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به کارهای ارزشمندی که در گیلانغرب انجام شده است گفت: مردم گیلانغرب حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما باید از الان شروع کنیم تا وجهۀ ملی گیلانغرب را به ایران معرفی نماییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه هم در این جلسه، مقاومت را نماد نقش آفرینی کرمانشاه در جنگ دانست و اضافه کرد: نماد این مقاومت گیلان غرب است که برند و زیبایی استان است و به عنوان دومین شهر مقاوم کشور در جنگ تحمیلی، در برنامه ها باید به طور ملی دیده شود.

محمدابراهیم الهی تبار حمایت دولت های یازدهم و دوازدهم را از بنیان های دفاعی و نظامی کشور کم نظیر دانست و گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم کمک های بسیاری به ساخت و تولید سلاح های سبک، راهبردی و سنگین شد که اگر عدد و رقم آن منتشر شود برای عموم مردم شنیدنی و خوشحال کننده خواهد بود.

در ابتدای این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دستورالعمل اجرایی سی و نهمین ستاد بزرگداشت هفتۀ دفاع مقدس را تشریح کرد و فرمانداران و مدیران حاضر در جلسه هم راهکارها و پیشنهادهای خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر هفتۀ دفاع مقدس ارائه دادند.

۳۲۰۳/۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.