به گزارش خبرنگار ایرنا، محبت جمالی نیا روز دوشنبه در آیین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات با حضور جمعی از مدیران و کارکنان ادارات و نهادها افزود: شاکله پیشرفت یک سازمان، در ارائه خدمات ، پتانسیل توان ظرفیت و تعامل کارمندان است.

وی با تاکید بر اولویت بندی و جلب رضایت مندی ارباب رجوع گفت: باید نیازهای عمومی را جامه عمل بپوشانیم‌ و ایده های جدید را برای توسعه و پیشرفت کار عملی کنیم و تنها بسنده به انجام تکالیف مسئولیتی نکنیم.

وی اظهار داشت: امروز اگر سرپل ذهاب با حجم خسارات زلزله رو به سمت آبادانی و توسعه پیش رفته به دلیل عملی کردن ایده ها و طرح های نو است.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت:  تعامل و تامل در برابر سختی ها و ارائه خدمات ارزنده کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در زمان جریان زلزله قابل تقدیر است.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز با اشاره به فرموده حضرت علی(ع) که  عدالت،مردم داری و دین داری سه شاخصه اصلی حکومت داری است،گفت: باید این شاخصه در جامعه پررنگ تر باشد و دولتمردان و مجموعه زیردست باید با تدین شخصی عمل کنند.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب افزود: عدالت دورن جامعه باید حکم فرما باشد و مردمی بودن و جهادگری مسئولان حرکت انقلاب اسلامی را تکمیل و تسریع می بخشد و امید است این نظام و حکومت اسلامی را به حکومت امام عصر(عج) برسانیم.

وی یکی از مهمترین شاخصه های مسئولان نظام را، تکریم ارباب رجوع با آغوش باز عنوان کرد و گفت: با وجود مشکلات و حجم خسارات زلزله در سرپل ذهاب، مردم به واسطه تلاش و مردم داری مسئولان دلخوش هستند و این مهم باید تقویت و تداوم یابد.

 در پایان از کارمندان نمونه شهرستان تجلیل شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.