به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با بزرگداشت یاد شهدای خبرنگار و تجلیل از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و خبر ، افزود: از ویژگی های یک خبرنگار متعهد، تقویت دین اسلام و نشر ارزش های دینی و اسلامی و اشائه آموزه های دینی است چون امروز دشمن با بکارگیری تمامی ابزارهای تبلیغاتی و به راه انداختن شبکه های ماهواره ای به دنبال از بین بردن اعتقادات ملت ایران اسلامی و به خصوص جوانان و نوجوانان است.

وی اظهار داشت: خبرنگاران دیندار خوب می دانند که امروز دشمنان و استکبار جهانی به دنبال شبهه افکنی در مسائل دینی هستند و تنها تفکر نجات بخش، دین مبین اسلام است  از این رو برای مقابله و جلوگیری از نشر تفکرات کفرآمیز باید نسبت به تبلیغ دین و احکام اسلامی تلاش کننند.

خطیب جمعه قصرشیرین گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که مردم آن با هر اقلیت و دینی در کنار یکدیگر زندگی می کنند و این بیانگر وحدت و برادری و نظام مردم سالاری دینی حاکم در کشور و داشتن رهبری ولایی است.

 ملکی ادامه داد: خبرنگاران انقلابی و مومن، با اخلاص و صادق باید واقعیات جامعه را منعکس کنند و در راه فعالیت خبری خود به دنبال کسب شهرت و معرفی خود نباشند بلکه باید بدون هیچ گونه ریا و با تلاش مداوم نسبت به بیان مشکلات مردم و تلاش برای رفع آن ها اقدام کنند.

او اضافه کرد: خبرنگاران سربازان خط مقدم و معلمانی تربیت کننده و مبلغانی دیندار هستند که در راستای معرفی چهره واقعی ایران اسلامی و نظام دینی حرکت می کنند.

وی در ادامه از راه اندازی میز خدمت در نماز جمعه و با حضور مدیران استانی در راستای رفع مسایل و مشکلات مردم شهرستان مرزی قصرشیرین خبرداد و گفت: این هفته میزبان سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه هستیم.

او افزود: تلاش های نیروهای مسلح و ماموران انتظامی در راستای حفظ امنیت و آرامش موجود در جامعه جای تقدیر دارد و تلاش برای حفظ امنیت موجود وظیفه همگانی است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.