آیت الله سید کاظم نور مفیدی در خطبه های نماز جمعه امروز گرگان اظهار داشت: دولتمردان آمریکایی همواره مدعی گسترش چتر امنیتی و نظامی خود در بسیاری  از کشورهای جهان هستند در حالیکه  آن ها برای تامین امنیت داخلی شهروندان خود هم ناتوان هستند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در هفته های اخیر دو نژادپرست حامی ترامپ در مجموع موجب کشته و زخمی شدن ۷۰ شهروند آمریکایی شدند که این گونه اتفاقات نمونه بارز ناتوانی دولت این کشور در تامین امنیت داخلی است. 

آیت الله نورمفیدی اظهار داشت: هر چند به زعم برخی افراد در بخشهایی مانند اقتصاد ایالات متحده، تحولاتی صورت گرفته اما این کشور در داخل با مشکلات مهمی در حوزه اخلاق و مسایل اجتماعی و البته امنیت روبه رو است.

امام جمعه گرگان گفت: وجود ۳۰۰ میلیون سلاح در دست شهروندان آمریکایی و کشتار سالانه سی هزار نفر با اسلحه در این کشور و همچنین کشته شدن هزار زن آمریکایی توسط شوهرانشان، تنها بخش هایی از مشکلات متعدد این کشور است.

وی ادامه داد : جمهوری اسلامی ایران در برابر این کشور که حتی در تامین امنیت مردم خود مستاصل شده هیچ واهمه ای ندارد .

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: ایران اسلامی بر اساس منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و تلاش دستگاه های نظام بر مبنای اصول انقلابی و اسلامی خود با تکیه بر محور مقاومت در برابر شعارها و تهدیدات تو خالی آمریکا ایستادگی خواهد کرد .

 امام جمعه گرگان با اشاره به در پیش بودن عید قربان از شهروندان گلستانی خواست در برپایی نماز عید قربان کوشا باشند و با شکوه و عظمت بسیار این فریضه الهی را اقامه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.