به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان، اظهار کرد: آمریکا فهمیده است که به علت حضور کارشناسان و رزمندگان ایرانی در سوریه، برگ برنده پیروزی در عرصه جنگ داعش با عراق و سوریه در دست ایران است.
وی افزود: بر اساس اظهارنظر تحلیلگران، آمریکا، اسرائیل و عربستان در حمایت از داعش شکست خورده و پیروزی عراق و سوریه در مقابل داعش از جمهوری اسلامی ایران است.
آیت الله نمازی دربخش دیگری از سخنانش،وضعیت مسلمانان میانمار را تاسف آور دانست و گفت: 500 هزار نفر از مسلمانان این کشور آواره شده اند و ارتش و دولت جنایتکار میانمار اعلام کرده ، مسلمانان به این کشور تعلق ندارند و باید از این کشور خارج شوند و گرنه همه آنها کشته خواهند شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه مقاومت در منطقه، افزود: آمریکا برای دستگیری فرماندهان حزب الله، جایزه تعین کرده است.
وی همچنین گفت: «نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اطلاعاتی بدست آورده که تا30 سال دیگر این رژیم پرونده اش مختومه و از بین می رود و از این مهم، ابراز نگرانی کرده است.
خطیب نماز جمعه کاشان با اشاره به جنگ لفظی رئیس جمهوری آمریکا با وزیر امورخارجه این کشور، یادآوری کرد: «تیلرسون» در مصاحبه ای بیان کرده که «ترامپ» کودن و عقب افتاده است و ترامپ نیز گفته بعید می دانم تیلرسون این حرفها را بزند.
وی تصریح کرد: این مهم نشان از آشفتگی دیپلماسی سیاسی در دولت آمریکا ست و رسانه های آمریکایی و اروپایی به این مساله پرداخته اند.
6136 /6022 خبرنگار: یوسف صائب - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.