به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز در این آیین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشترین مسئولیت بردوش نیروی انتظامی است که در همین راستا کارنامه موفق یکسال گذشته برگ زرینی از افتخارات نیروی انتظامی در بحث مقابله با گروهی تروریستی، طرح های امنیتی، انتخاباتی و پاسداری از مرزهای خاکی و دهها افتخار دیگر دال بر این ادعاست
سرهنگ حسین آشتیانی بیان کرد: به برکت هوشیاری نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح در مرزهای این منطقه بهترین شرایط امنیتی را داریم.
وی بیان کرد: با ایجاد قرارگاهی همچون قرارگاه آموزشی؛ صیانت از کارکنان و ارباب رجوع را که مهمترین مقوله برای نیروی انتظامی است را برای ملت شریف ایران فراهم کنیم.
امام جمعه شهرستان نیمروز نیز در این آیین گفت: نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی با اقتدار کامل در مقابل تمام توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.
حجت الاسلام محمد راشکی اظهار داشت: امنیت یکی از مقوله های مهم جامعه بشری است که با داشتن آن می توان به بسیاری از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دست زد.
وی بیان کرد: ایجاد امنیت پایدار و احساس امنیت یک از مهمترین خواسته های تمامی ملت های دنیاست.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران توانسته اند امنیت بسیار خوبی را در مرزهای ایران اسلامی به وجود بیاورند که قابل تقدیر است.
وی از نیروی انتظامی به دلیل برخورد با ترویج شبکه های ماهواره ای که بنیاد خانواده را هدف قرار داده است تقدیر کرد.
به گزارش ایرنا در این آیین که هر سال به منظور گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و نمایش اقتدار ملی برگزار می شود نیروهای نظامی و انتظامی با آمادگی کامل در صفوفی منظم هم دل و هم صدا آیین رژه و سان را برگزار کرده و گوشه ای از توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
14 تا 20 مهر به نام هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
همچنین در این آیین شماری از کارکنان، بازنشستگان نیروی انتظامی و پلیس افتخاری شهرستان نیمروز تجلیل شدند.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.