تیم زاگرس اسلام آبادغرب در اولین هفته رقابت های لیگ برتر هندبال کشور، عصر فردا(25 مرداد) میزبان تیم ذغال سنگ طبس خواهد بود.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، از آمادگی تیمش برای شروع رقابت های لیگ برتر هندبال خبرداد و اظهارکرد: طی یک  ماه گذشته تمرینات آماده سازی و بدنسازی خوبی را پشت سرگذاشته ایم و تلاش کرده ایم که تیم با حضور بازیکنان جدید هماهنگی های لازم را بدست آورد.

وی تصریح کرد: طی این مدت برنامه داشتیم تا چندین بازی تدارکاتی هم برگزار کنیم، اما امکانپذیر نشد و تنها در یک اردوی دو روزه که در تهران داشتیم با تیم آرمان ایرانیان دو بازی  دوستانه انجام دادیم که در هردوی این دیدارها پیروز شدیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب بابیان اینکه تیمش با تمام توان وارد رقابت های لیگ برتر می شود، عنوان کرد: سال گذشته که تیم ما در رقابت های لیگ برتر شرکت کرد، کسی فکرش را هم نمی کرد که این تیم شگفتی ساز شود، برای امسال هم تلاش خواهیم کرد تا موفقیتمان را تکرار کنیم.

وی در ادامه شروع مسابقات لیگ برتر هندبال را باعث ایجاد شور و نشاط میان مردم اسلام آبادغرب دانست و یادآورشد: مردم این شهرستان بی صبرانه منتظر شروع مسابقات لیگ هستند و قطعا شاهد حضور دوچندان تماشاگران در سالن انقلاب اسلام آبادغرب خواهیم بود.

دیدار بین دو تیم هندبال زاگرس  و ذغال سنگ طبس ساعت 16 فردا در سالن ورزشی انقلاب اسلام آبادغرب برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.