مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب گفت: هرچند امسال رقابت های لیگ برتر هندبال با برنامه ریزی که تیم ها انجام داده اند کمی سخت تر خواهد بود، اما امیدوار به تکرار موفقیت هایمان هستیم.

سجاد اعظم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، بابیان اینکه تیمش از چندماه پیش برای حضور در رقابت های لیگ برتر تمرینات منظمی را آغاز کرده، عنوان کرد: طی این مدت با چندین تیم برای انجام دیدارهای دوستانه رایزنی داشتیم، اما هیچ تیمی حاضر به انجام دیدار با ما نشد، علت آن را هم نفهمیدیم.

وی افزود: البته درحال مذاکره با یک تیم تهرانی هستیم تا اواخر این هفته دو دیدار تدارکاتی دوستانه را با این تیم داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب به تغییرات انجام گرفته در تیمش برای لیگ برتر امسال اشاره کرد و گفت: حدود هشت نفر از بازیکنان از تیم جدا شدند و بازیکنان جدید را جایگزین کردیم. با هوشنگ کاکلوند سرمربی فصل های پیشین تیم هم برای لیگ امسال دوباره قرارداد بسته ایم. درمجموع تیم خوبی را راهی مسابقات لیگ برتر خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیمش در لیگ برتر امسال هم می تواند در قامت یک مدعی ظاهر شود یا نه، گفت: نمی توانم پیش بینی کنم آیا امسال هم به مانند سال گذشته عملکرد خوبی خواهیم داشت یا نه، چرا که ورزش غیرقابل پیش بینی است و شرایط داوری، آمادگی جسمانی بازیکنان و ...همه تاثیرگذار خواهد بود.

اعظم تصریح کرد: همچنین تیم های مس کرمان، کازرون، دهدشت و ذوب آهن نیز طی ماه های گذشته توانسته اند مهره های خوبی را جذب کنند تا قدرتمند در مسابقات لیگ برتر امسال حاضر شوند.

مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: با این وجود تمام تلاشمان را می کنیم و امیدواریم تیم زاگرس اسلام آبادغرب دوباره مانند سال گذشته با عملکردی درخشان بتواند باعث ایجاد شور و نشاط بین مردم اسلام آبادغرب و استان کرمانشاه شود.

وی به وعده حمایت مسئولین استان از این تیم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مسئولین قول هایی را برای همراهی تیم هندبال زاگرس داده اند و ما نیز به تحقق این وعده ها امیدواریم.
 
. تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب 25 مرداد در هفته اول لیگ برتر هندبال در یک دیدار خانگی به مصاف ذغال سنگ طبس خواهد رفت
این تیم سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر هندبال کشور شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.