به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار هفته سی ام رقابت های لیگ برتر میان نساجی و پیکان تهران پنجشنبه شب در زمین شهید وطنی قائمشهر برگزار شد.
گل های این دیدار را هم مجتبی ممشلی در دقیقه 12 و سجاد عاشوری در دقیقه 90 به ثمر رساندند.
نماینده مازندران که پس از 24 سال انتظار موفق به حضور در لیگ برتر شد ، سطح اول فوتبال کشور را با شکست یک بر صفر برابر ذوب آهن اصفهان شروع کرده بود.
نساجی و پیکان تهران در هفته پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر در حالی از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب همزمان با هفت دیدار دیگر در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که میزبان با 33 امتیاز در جایگاه یازدهم و مهمان با 35 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار داشت.
نساجی با این پیروزی و کسب 36 امتیاز به رده دهم جدول صعود و پیکان هم با 35 امتیاز داشته اش به رده یازدهم سقوط کرد.
قضاوت این دیدار را سیدرضا مهدوی (داور وسط)، حمیدرضا کنعانی و علیرضا طاهرخانی (کمک داوران خط طولی) و حسین زیاری و کیوان علیمحمدی (داوران پشت دروازه) بر عهده داشتند.
داوران این دیدار دو بازیکن نساجی یعنی لاشا توتادزه و احسان قهاری را به دلیل درگیری با بازیکنان تیم حریف از زمین اخراج کردند.
** ترکیب نساجی
تیم نساجی مازندران برای آخرین بازی لیگ هیجدهم حامد لک، لاشا توتادزه، حامد شیری، مجتبی ممشلی، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، محمد میری، سجاد آشوری، رحمان جعفری، محمد مهدی نظری و احسان قهاری را به میدان فرستاد.
** ترکیب پیکان تهران
برای پیکان تهران هم در این دیدار وحید شیخ ویسی، سید مهران موسوی، حجت حق وردی، آرمان قاسمی،علی حمودی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی ، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، فراز امامعلی و عیسی آل کثیر توپ زدند.
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.