یحیی گلمحمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی با تیم ذوب آهن اصفهان افزود: برای انعقاد قرارداد با بازیکن خارجی در شرایط سخت قرار داریم زیرا بازیکنان خوب همه دارای قرارداد با تیم های مختلف هستند.
وی اظهار داشت: در حال جمع بندی برای انتخاب یک بازیکن از آمریکای جنوبی هستیم ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم.
وی گفت: بازی امروز را خوب شروع کردیم ولی از موقعیت های به دست آمده استفاده مناسب نکردیم و بعد از باز شدن دروازه تیم ، بازیکنان به سوی بازی احساسی رفتند و توقع من را در بازی سازی و پاس دادن به خوبی برآورده نکردند.
گلمحمدی افزود: اگر مانند دقایق ابتدایی بازی روند کار را ادامه می دادیم می توانستیم نتیجه دیگری در این دیدار به دست آوریم.
وی بازی تیم ذوب آهن را خوب توصیف کرد و گفت: تیم علی منصوریان بازی خوبی انجام داد ولی تیم پدیده تیم همیشگی خودش نبود و شرمنده هواداران تیم شدیم که در این هوای بارانی برای حمایت از تیم خود در ورزشگاه حضور داشتند. امیدوارم در آینده بتوانیم نتیجه این بازی را جبران کنیم.
وی در باره جدا شدن محمد رضا خلعتبری از تیم پدیده شهر خودرو نیز اظهار داشت: بعد از هر بازی تحلیل های متفاوتی بیان می شود، او بازیکن با تجربه ای بود و من به تصمیم وی برای تغییر تیم احترام قائل شدم.

* به تاکتیک همدلی رسیدیم
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان نیز گفت: در بازی مقابل پدیده شهر خودرو تیم ما به تاکتیک همدلی رسیده بود.
علی منصوریان افزود: پدیده مانند گذشته خودش نبود، این تیم لیگ برتر را با صدر نشینی در جدول مسابقات شروع کرده بود ولی در این بازی از نظر روحی شرایط مناسبی نداشت.
وی به موقعیت تیمش اشاره کرد و اظهار داشت: روز جمعه در مشهد تمرین خواهیم داشت و سپس برای پیگیری مسابقات جام باشگاه های آسیایی عازم دبی خواهیم شد تا با النصر دیدار کنیم و در مسیر بین المللی تیم حضور داشته باشیم.
وی ادامه داد: در این مدت فشرده تمرین کردیم و نیروهای جوان تیم توانستند به اعتماد من در این بازی پاسخ مناسب بدهند و ترس از بکارگیری بازیکان جوان ندارم.
منصوریان گفت: تعویض ها در نیمه دوم این دیدار توانست ما را به نتیجه دلخواه برساند.
وی افزود: تا به حال در استادیوم 25 هزار نفری امام رضا (ع) حضور نداشته ام و برای اولین بار است که به این میدان می آیم و به خاطر داشتن این زمین و تماشاگران پیگیر تبریک می گویم و امیدوارم تیم پدیده بتواند سهمیه های بیشتری برای این شهر کسب کند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه در مشهد با نتیجه یک بر صفر تیم پدیده شهر خودرو را شکست داد.
2030 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.