به گزارش ایرنا، داوود مهابادی، عصر یکشنبه پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ملوان انزلی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازی را خوب شروع کردیم و به گل اول دست یافتیم در اواخر نیمه اول هم می توانستیم به گل دوم دست یابیم که این امر با بی دقتی از دست رفت.
وی اضافه کرد: در نیمه دوم نیز خوب شروع کردیم و گل دوم را زدیم و پس از آن بازیکنان ما در زمین خود به دفاع منطقی دست زدند.
مهابادی اظهارداشت: تیم ملوان هم در نیمه دوم سعی داشت از کناره ها و عمق به گل دست باید که با بازی خوب دروازه بان و مدافعین ما خنثی شد.در نیمه دوم هم روی ضد حمله فرصت گل زنی داشتیم که با بی دقتی بازیکنانم از دست رفت و خوشحالم از اینکه پس از هفته ها تفاضل گل تیم مثبت شد.
دیدار تیم های فجر و ملوان انزلی عصر یکشنبه در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود فجر پایان یافت.

** کنفرانس خبری بعداز بازی باز هم در کنار زمین برگزارشد
با وجود وعده های فراوان رئیس هیات فوتبال شیراز مبنی بر راه اندازی سالن کنفرانس اما این امر محقق نشد و مانند سایر بازی های گذشته صحبت با مربیان در کنار زمین که در هیچ جای ایران رسم نیست، برگزار شد.
خبرنگاران، مربیان و بازیکنان تیم ها گفتند: معلوم نیست چه زمانی قرار است این سالن راه اندازی شود؟ امیدواریم دست اندرکاران این بازی ها که سال های زیادی سابقه دارند، به خود بیایند تا این معضل حل شود و با اعتراض همراه نشود.
در پایان هفته بیست و ششم تیم گل گهر سیرجان با 43 امتیاز کماکان در صدر جدول ایستاد ، تیم شاهین شهرداری بوشهر با 42 امتیاز در تعقیب این تیم است و تیم های پاکدشت تهران و مس کرمان با 38 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.
همچنین تیم قشقایی با 32 امیتاز در همان رده هفتم باقی ماند، تیم فجر با 30 امتیاز هشتم شد و تیم ملوان هم با 25 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.
در رقابت های فوتبال دسته یک 16 تیم حضور دارند و پس از انجام 30 بازی تیم های اول و دوم جدول، جواز صعود به لیگ برتر فصل 98 را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.