به گزارش خبرنگار ایرنا از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال گیلان، تیم مقاومت آستارا در دومین بازی خانگی خود شامگاه چهارشنبه و از هفته چهارم رقابت ها با حضور پرشور هوادارانش در سالن یک هزار و 200 نفری انقلاب آستارا میزبان دخانیات گیلان بود.
در نیمه نخست این دیدار تیم آستارا یک گل به ثمر رساند و در نیمه دوم دخانیات گیلان با ترکیب تهاجمی ، دو گل وارد دروازه میزبان کرد؛ گل تیم آستارا را اصغر بخشنده در دقیقه چهار و گل های تیم میهمان را کیوان حبیبی در دقیقه 22 و ناصر نیک پور در دقیقه 39 به ثمر رساندند و قضاوت دیدار بر عهده میلاد فتحی، احمد پورحسن و شهاب عوض خواه بود.
به گزارش خبرنگار ایرنا همچنین در سایر بازی ها تیم های فوتسال همشهری کیامیدان و لاهیگ لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
تیم های فوتسال شاهد شفارود تالش و پیمان رستم آباد هم به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی پرگل چهار بر چهار به پایان رسید.
در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان گیلان ، تیم های دخانیات گیلان ، کیامیدان لاهیجان ، مقاومت آستارا، شاهد شفارود تالش ، پیمان رستم آباد، هیات فوتبال فومن و لاهیگ لاهیجان حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 / 7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.