ملی پوش ایرانی حاضر در لیگ بوکس حرفه ای جهان گفت: از آنجایی که مسابقات جهانی روسیه جنبه کسب سهمیه المپیک ندارد و فعلا هم شرایط  بازگشت به کشور را ندارم، بنابراین در این رقابت ها تیم ملی را همراهی نمی کنم.

سالار غلامی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه از سوی فدراسیون و کادر فنی تیم ملی برای حضور در اردوهای تیم ملی جهت شرکت در رقابت جهانی روسیه دعوت شده، اظهارکرد: البته مسئولین فدراسیون و کادرفنی تیم ملی بیشتر با پدرم که در کرمانشاه زندگی می کند در ارتباط هستند و رایزنی های خود را از این طریق انجام می دهند.

وی اضافه کرد: با صحبت هایی که از قبل با فدراسیون انجام داده بودم، قصد داشتم برای حضور در رقابت های جهانی، تیم ملی کشورم را همراهی کنم، اما اخیرا که متوجه شدم این مسابقات کسب سهمیه المپیک نیست و با توجه به اینکه در کانادا درگیر تمرینات و مسابقات هستم، فعلا شرایط بازگشت را ندارم و نمی توانم تیم ملی را در این رقابت ها همراهی کنم.

لژیونر بوکس ایران اضافه کرد: در شهریور و چند روز پیش از برگزاری رقابت های جهانی روسیه، باید سومین مسابقه ام را در لیگ بوکس حرفه ای جهان برگزار کنم، بنابراین در رقابت های جهانی روسیه شرکت نخواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که عملکرد تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت های جهانی چگونه خواهد بود، گفت: بوکسورهای ما درحالی به مسابقات جهانی اعزام می شوند که اردوهای تدارکاتی و تورنمنت های زیادی را نرفته و از سوی دیگر فدارسیون هم درگیر مشکلات مالی است، پس نمی توانیم توقع مدال آوری از آنها داشته باشیم.

غلامی مشکل ریشه ای بوکس ایران را مشکلات مالی دانست و گفت: هرچند در روزهای اخیر عنوان شده که به ملی پوشان حقوق داده می شود، اما تا پیش از این ورزشکارانی که به اردوی تیم ملی دعوت می شدند، هیچ حقوقی دریافت نمی کردند و انگیزه ای در آنها برای تمرینات و رقابت ها نبود و همین مشکلات مالی هم مانع از برگزاری تورنمنت های مختلف برای بوکسورها و کسب تجربه می شد.

وی در ادامه از پایان همکاریش با تیم فایتل فایت کانادا و پیوستن به تیم لایوکو آمریکای شمالی خبرداد و گفت: مسئولان باشگاه لایوکو مبارزاتم در لیگ جهانی را رصد کرده و با باشگاه فایتل فایت مذاکراتی انجام دادند تا به این تیم ملحق شوم.

لژیور بوکس ایران افزود: برای عضویت در تیم جدید با مدیربرنامه هایم صحبت هایی داشتم و پس از موافقت مسئولان فایتل فایت، در نهایت با مبلغ قرارداد بیشتری به تیم لایوکو پیوستم.

وی ادآورشد: تاپایان امسال حداقل باید پنج مسابقه درلیگ جهانی برگزار کنم که بازی اولم برای تیم جدید در نیمه اول شهریور برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.