به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «محمد حیدری» روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد افراد جان باخته نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۰۹ نفر بوده حدود ۱۷ درصد کاهش نشان می دهد.
 وی ادامه داد: ۸۵ درصد افراد جان باخته در سوانح جاده ای استان مرد و ۱۵ درصد نیز خانم بوده اند.
 سرهنگ حیدری تصریح کرد: از مجموع افراد فوت شده، ۵۰ درصد بین ۱۸ تا ۵۵ سال، ۲۹ درصد ۵۵ سال به بالا و ۲۱ درصد نیز کمتر از ۱۸ سال سن داشته اند.
 رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: از ابتدای امسال تا پنجم مردادماه، یک هزار و ۴۷۱ نفر نیز در سوانح جاده ای استان مصدوم شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک هزار و ۸۶۱ نفر بوده، ۲۱ درصد کاهش داشته است.
 وی بیشترین آمار تلفات رانندگی را متعلق به محور کرمانشاه - صحنه عنوان کرد و گفت: در مدت زمان یادشده ۹ نفر در این محور جان خود را از دست داده و ۳۶ نفر هم زخمی شده اند.
 سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: محور هرسین با هفت کشته و ۱۷ مجروح و محور کرمانشاه - کامیاران با ۶ کشته و ۲۲ مصدوم، جایگاه های دوم و سوم محورهای حادثه خیز استان را به خود اختصاص داده اند.
 این مقام انتظامی، برخورد خودرو با یکدیگر، واژگونی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، توجه نکردن به جلو و انحراف به چپ را اصلی ترین عوامل سوانح جاده ای عنوان کرد.
 وی در پایان گفت: سال گذشته در مجموع ۴۰۹ نفر در سوانح جاده ای استان کرمانشاه زخمی و چهار هزار و ۷۷۰ نفر نیز زخمی شدند.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.