به گزارش خبرنگار ایرنا، مرادعلی تاتار روز شنبه در آیین سرکشی و تجلیل مسئولان از خانواده های 2 تن از شهدای گرانقدر با حضور در منزل آن ها، با تبریک سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، افزود: شهدا در راستای دفاع از دین اسلام و کیان اسلامی از تمام هستی خود گذشتند تا عزت و آرامش کنونی را برای ما  به ارمغان بیاورند.

وی اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا نیز با صبر و تحمل سختی ها و الگوپذیری از حضرت زینب (س) و تداوم راه شهیدان، الگوی تمام عیاری برای مردم و دیگر آحاد جامعه هستند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان در عملیات مرصاد گفت: تلاش، فداکاری و شجاعت رزمندگان و شهدا در کمینگاه مرصاد باعث شد که منافقان زمین گیر شده و پیروزی بزرگی  برای رزمندگان اسلام و شکست سختی بر پیکره منافقان وارد آید که هیچ گاه از ذهن های ملت بزرگ ایران پاک نمی شود.

 امام جمعه قصرشیرین نیز از خانواده های شهدای انقلاب اسلامی به عنوان آبروی نظام نام برد.

حجت الاسلام علی ملکی افزود: اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و  وظیفه کنونی ما ، تکریم خانواده های معظم شهداست. 

در این آئین معنوی از خانواده شهیدان فعلی و پرواز از شهدای سرافراز شهرستان قصرشیرین، تجلیل شد. 

 همچنین امروز به مناسبت سالروز عملیات مرصاد آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای قصرشیرین نیز با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات و نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج و سپاه برگزار شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی 2 سال کامل در اشغال متجاوزان بعثی بود. 
این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از 860 شهید تقدیم نظام اسلامی کرد که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است. 

3012/8066

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.