فرماندار سلماس بر لزوم هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، مرتضی اصغری در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان سلماس که در محل سالن جلسه فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا برنامه هایی که در این راستا برگزار می شود نسل جوان و آینده با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند .

اصغری با بیان اینکه تکریم خانواده های معظم شهداء و ایثارگران نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما در برهه کنونی توجه به دستاوردهای ارزشمند هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود : تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است .

فرماندار سلماس تصریح کرد: این خانواده ها مایه افتخار جامعه ، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود .

اصغری بیلن کرد: مسئولان باید هر از گاهی از فعالیت ها و مشغله روزانه فاصله گرفته و با دیدار از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ضمن ارج نهادن به صبر و استقامت این قشر از جامعه، در راستای حل مشکلات آنان گام بردارند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.