حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در جمع شعرا و هنرمندان بسیجی استان با تاکید بر اینکه هنرمندان رسالت مهمی در تبیین گام دوم انقلاب دارند، افزود: تاثیر فعالیت هنرمندان برای انتقال اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب در جامعه ویژه است.
وی اظهار داشت: هنرمندان باید با توجه به اهمیت گام دوم انقلاب و تحقق منویات رهبر انقلاب، در این خصوص با خلق آثار هنری و ابتکارهای ویژه خود این بیانیه را در جامعه تبیین کنند.
حجت الاسلام آل هاشم ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، فرهنگ ایثار و شهادت، اسلام ناب محمدی (ص) و امیدآفرینی را نیاز ضروری جامعه خواند و از هنرمندان خواست به این مسائل در راستای گام دوم انقلاب توجه خاصی کنند.
وی ادامه داد: امروز تاثیر یک بیت شعر گاهی بیشتر از صدها سخنرانی در جامعه تاثیرگذار است، بنابراین شعرای بسیجی با سرودن اشعار حماسی، ولایی و دفاعی نقش خود را در جامعه نشان دهند.
امام جمعه تبریز گفت: شهدا برای آسایش و آرامش جامعه از همه هستی خود گذشته و جان خود را طبق اخلاص گذاشتند تا مسیر جمهوری اسلامی پربارتر شود که بر همین مبنا پرداختن به ایثار شهدا و از خودگذشتگی خانواده آنها از جمله مباحثی است که باید به آن در حوزه های هنری لازم و ضروری است.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.