به گزارش خبرنگار ایرنا، الهی تبار عصر چهارشنبه در این مراسم گفت: شهرستان صحنه با داشتن پتانسیل های منحصر به فرد و زندگی مسالمت آمیز جامعه اهل حق و مردم شیعه و وجود طبیعت و ثروت های خدادادی فرصت بزرگی برای سرمایه گذاران است.
او در ادامه بزرگترین وظیفه مسئولان را خدمت صادقانه و بی منت به ارباب رجوع عنوان کرد افزود: فرماندار سابق شهرستان صحنه با بیش از 30 سال تجربه در رده های مختلف اداری به مردم خدمت کرد و با عملکرد قابل تحسین در طول مدیریت خود، سابقه درخشانی از خود برجای گذاشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، فرمانداری را مانور محرکه شهرستان ها خواند و تاکید کرد: نقش فرماندار در این مسیر بسیار تاثیرگذار است.
الهی تبار همچنین در خصوص ویژگی های حیدری فرماندار جدید صحنه گفت: وی مسئولیت های مختلفی بر عهده داشته و شناخت خوبی نسبت به این شهرستان دارد و می تواند خدمات خوبی همچون فرماندار قبلی به مردم بدهد و باید مسیر توسعه شهرستان را مشخص و در جهت اهداف توسعه آن تلاش کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، در ادامه به سخنان اخیر رهبری در خصوص آمریکا اشاره کرد و آمریکا را دشمن تاریخی ملت ایران دانست.
وی گفت: رهبری بیانات مهمی داشتند و اعلام کردند دشمن در سه جبهه فعالیت خود را علیه ملت ایران برنامه ریزی کرده است.
الهی تبار گفت: یکی از فعالیتهای دشمن جبهه اقتصادی و تحریم است؛ برجام به عنوان یک توافق نامه بین المللی بسته شد در این توافق نامه تمامی خواسته های 2 طرف روی میز گذاشته شد و این توافق نامه به عنوان معاهده بین المللی امضا ولی دنیا شاهد بودند آمریکا یک طرفه این توافق را نقض کرد.
این مسئول گفت: دشمن با خروج از برجام عملا به ما اعلام کرد که دنبال یک نبرد علیه جمهوری اسلامی است و یک جنگ تما‌م عیار به راه انداخت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه آمریکای جنایتکار در موارد مختلف، دشمنی خود را با ملت ایران ثابت کرده است، اظهار داشت: کودتای آمریکا در سال 32، حوادث سال 42، تلاش برای محکوم کردن دولت مصدق، هشت سال جنگ تحمیلی، قد علم کردن داعشیان و صدها سناریو سیاسی خصمانه دیگر که نتیجه ای جز شکست در پی نداشته، از دشمنی های سردمداران آمریکا و استکبار جهانی نشات گرفته است.
الهی تبار تصریح کرد: جنگ روانی که دشمنان از طریق ماهواره ها و فضای سایبری علیه جوانان ما به راه انداخته اند، عمق کینه توزی و نفرت دشمن را نشان می دهد.
وی وحدت، انسجام و همدلی را تنها راه مقابله با دشمن خواند و خاطرنشان کرد: خودکفایی در بخش های مختلف کشاورزی و صادرات برخی از محصولات به کشورهای همسایه و پیشرفت های علمی و صنعتی ما را در زمره کشورهای توسعه یافته قرار داده است.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان درصدد کاهش آستانه تحمل مردم با اعمال تحریم هستند، اظهار داشت: این انسجام ملت است که موجب عبور از فشارها و ترفندهای دشمنان می شود.
الهی تبار، بر حفظ و دفاع از آرمان های انقلاب تاکید کرد چرا که با اتکا به سرمایه اجتماعی و حفظ وحدت و ایمان می توان به پیروزی های بزرگ دست یافت.
شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
7447/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.