محمود قنبری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : نیاز اصلی برای جذب سرمایه گذار در کشور امنیت است که دولت تدبیر و امید برای این مساله هدفگذاری ویژه داشته است.
وی با بیان این که اشتغال بدون سرمایه گذاری امکان پذیر نیست و کشور را با معجزه نمی شود مدیریت کرد، اظهارداشت : سرمایه گذاری دولتی نتیجه کامل ندارد و باید واحدهای دولتی به بخش خصوصی واگذار شود.
قنبری خاطرنشان کرد : در 2 سال گذشته سرمایه گذاران بخش خصوصی تفاهم نامه 6 هزار و 500 میلیارد تومانی در امور مختلف استان سمنان امضا کردند.
وی تصریح کرد : اگر تنها 30 درصد از این موافقت نامه ها در استان سمنان با مشارکت بخش خصوصی محقق شود، رونق اقتصادی در سمنان دوچندان می شود.
معاون استانداری سمنان یادآور شد : 2 هزار و 500 میلیارد تومان بعد از سفر ریاست جمهوری به استان سمنان با بخش خصوصی تفاهم نامه منعقد شد که این امر افتخاری برای نظام اسلامی برای مشارکت گرفتن از بخش خصوصی در رسیدن به اهداف و توسعه است.
به گفته وی اعتماد مردم و سرمایه گذاران به دولت تدبیر و امید افتخاری بزرگی است که در این دولت حاصل شده است.
قنبری به بخشی از دستاوردهای نظام اسلامی در استان با همکاری بخش خصوصی اشاره و خاطرنشان کرد : شرکت خودرو سازی فردا در نیمه اول فروردین امسال در سمنان به بهره برداری رسید و این شرکت نمونه ای از حضور فعالان بخش خصوصی در استان است که برای بیش از 200 نفر در گام اول در این شرکت شغل ایجاد کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تاکید بر این که عزت و اقتدار ایران اسلامی با تلاش دولت تدبیر و امید در کشور دوچندان شد و این اقتدار به کوری چشم دشمنان نظام ادامه خواهد داشت، گفت: انقلاب اسلامی انقلابی نور بود و ضامن بقای آن خداوند است.
قنبری تصریح کرد : انقلاب اسلامی به مردم بدهکار است و در هر زمانی که نظام جمهوری اسلامی نیازی به مشارکت مردم داشت مردم با عظمت و قدرت وارد صحنه شدند، مردم ایران تا پای جان برای انقلاب اسلامی مایه خواهند گذاشت و نظام جمهوری اسلامی نیز آرمانش را با مردم گره زده است.
قنبری با تاکید بر این که توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید همواره باید در دستور کار مردم باشد، گفت: ایران یک کشور سرافراز در دنیاست و این افتخار با خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسیده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان به برخی دستاوردهای انقلاب اشاره و اضافه کرد: از نظر فناوری نانو ایران پنجمین کشور دنیاست و این افتخار بزرگی است، در کنار این توسعه علمی ، اقتصاد ایران نیز در سال 2016 به عنوان هجدهم اقتصاد جهان معرفی شد.
استان سمنان بیش از هزار و 700 واحد صنعتی و تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و تاکنون 780 واحد صنعتی و کشاورزی استان چهار هزار و 392 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.
7339/6026/
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.