حشمت الله رضایی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای اجرای 779 طرح با اشتغال زایی 914 تن پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغالزایی به مناطق زلزله زده در مجموع یک هزار و 644 طرح با 82 میلیارد تومان و اشتغالزایی 2 هزار و 192 تن در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات برای دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک های عامل معرفی و پذیرش شده اند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: این طرح ها را در بخش های کشاورزی، صنعتی و میراث فرهنگی، اصناف و ورزش و جوانان بیان کرد.
رضایی بیان کرد: همچنین از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در مجموع 226 طرح در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین با 11 میلیارد و 446 میلیون و 600 هزار تومان تسهیلات و ایجاد 336 تن اشتغال مصوب شده است.
وی گفت: از مجموع طرح های مصوب شده تاکنون برای 216 طرح اشتغالزا میزان هشت میلیارد و 514 میلیون و 200 هزار تومان اعتبار از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از سوی بانک های عامل پرداخت شده که با بهره برداری و تکمیل آنها 299 فرصت شغلی ایجاد می شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: این طرح ها در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، باغداری، صنعتی و خدماتی، میراث فرهنگی و خرید دام است.
قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.