به گزارش خبرنگار ایرنا ، کوروش محمودیان روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب ، این طرح ها را در بخش های کشاورزی ، صنعتی ، معدنی و خدماتی ذکر کرد و افزود: اعتبار این طرح ها از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری تامین شده که با تکمیل و بهره برداری از آن ها ، زمینه اشتغال 90 تن از افراد جویای کار منطقه فراهم می شود.
وی اظهارداشت: هم اکنون هشت طرح بزرگ صنعتی و کشاورزی با هشت میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار شامل کارخانه ذرت خشک کنی، تولید پودر بیتومین، دانه بندی شن و ماسه و دامپروری از محل طرح های روستایی و عشایری با اشتغال 35 تن در شهرستان گیلانغرب تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
نماینده عالی دولت در گیلانغرب ادامه داد: از آغاز اجرای طرح تسهیلات روستایی و عشایری تاکنون در شهرستان 472 طرح در بخش های مختلف با 34 میلیارد تومان پذیرش شده که از این تعداد 381 طرح آن با 14 میلیارد تومان و اشتغال 466 تن پرداخت شده که 20 درصد بیشتر از سهم شهرستان است.
محمودیان گفت: در بخش اعتبارات زلزله نیز تاکنون سه هزار و 18 طرح با 69 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تصویب و به بانک های عامل معرفی شده که یک هزار و 468 طرح آن با 12 میلیارد و 600میلییون تومان و یک هزار و 706 تن اشتغالزایی پرداخت شده است.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
3012/8066/7398
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.