به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: تسهیلاتی که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد باید منجر به اشتغالزایی شود و کسانی که در این راستا استفاده نکنند باید وام آنان برگشت و به کنندگان کار داده شود.
وی اظهارداشت: شهرستان گناوه زمینه لازم را برای سرمایه گذاری دارد و باید تلاش کنیم علاوه بر سرمایه گذاران منطقه از دیگر استان ها نیز برای سرمایه گذاری در این شهرستان جذب کنیم.
فرماندار گناوه گفت: این شهرستان در زمینه امهال وام ها در بین دیگر شهرستان های استان بوشهر موفق عمل کرد و در رتبه های بالا قرار دارد.
وی بابیان اینکه نظارت بر طرح هایی که تسهیلات اخذ کردند در دستور کار قرارگرفته و مستمر انجام می شود، افزود: در این زمینه کارگروه اشتغال شهرستان فعال و باعث شده تا متقاضیان نسبت به تعهدی که داده اند حساس شوند و بهتر عمل کنند.
پاک نژاد اظهارداشت: باتوجه به اینکه سرمایه گذار برای احداث شهرک کشاورزی دراین شهرستان مجوز گرفته که دستگاه های مرتبط در صورت وجود مشکل حل آن را تسریع کنند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: دراین نشست چندین طرح مهم اشتغالزایی که نیاز به رفع موانع دارند و مصوبه های قبلی بررسی و تصمیم های لازم اتخاذ خواهد شد.
حسین امیری افزود: در این جلسه روند طرح های مهم نظیر احداث مجتمع تفریحی در روستای قلعه حیدر، تصفیه فاضلاب خانگی برای مصارف کشاورزی و مجتمع بوم گردی و گردشگری مال قاید توسط سرمایه گذاران مطرح و با همکاری دستگاه های مرتبط استانی و شهرستانی اقدام لازم برای تسهیل در اجرای آنها انجام می شود.
وی یادآورشد: نتایج بازدیدهای صورت گرفته از طرح های اشتغال روستایی و پشتیبان دراین جلسه گزارش می شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.